4 תשובות
משתנה, לפעמים הוא ממש אחלה אבל לפעמים הוא מאכזב
עדיף את טראמפ
הוא זקן חמודי כזה
אבל הוא גם פוליטיקאי
מה שהופך את זה ליותר מסובך
יש דברים שאני מסכימה איתו ויש דברים שלא
אבל יש לנו מזל שנשיא ארצות הברית בעד קיום מדינת ישראל
אבל הוא גם פוליטיקאי
מה שהופך את זה ליותר מסובך
יש דברים שאני מסכימה איתו ויש דברים שלא
אבל יש לנו מזל שנשיא ארצות הברית בעד קיום מדינת ישראל
תמיד אעדיף את טראמפ
באותו הנושא: