8 תשובות
מצטרפת לשאלה
יש שנוהגים עם השקיעה ויש שנוהגים עם צאת הכוכבים
אחרי השקיעה
בצאת הכוכבים
בתל אביב בסביבות 16:55
מוסיף על דברי המעניין שקורא לעצמו שם לא מעניין..
צריך שכמות הזמן בנר או אורך נר השעווה יספיק לדלוק למשך חצי שעה לפחות.

גם אם לא מספיקים להלדיק בצאת הכוכבים, מצווה להדליק בברכה גם בהמשך הערב.
ארבע-חמש בערך
^לא 4
4 זה מוקדם מידי
יש עדות שמדליקות עם צאת כוכב ראשון ויש עדות שמדליקות בשקיעה. כל המידע במאקו: