2 תשובות
גם שאין לי ביטחון עצמי כמו שחשבתי שיש לי. וגם שאסור לסמוך יותר על הצבא ועל אף אחד בגלל שמתי שבאמת צריך אף אחד לא יבוא לעזור לך
שאני אוהבת לשחק במונופול און ליין ואני מאוד גרוע בזה אבל זה מצחיק עם חברים (אחד חינמי אני לא אשלם להם)