10 תשובות
חוסכים עד שכבר אין מקום בקופה.
אבל אם כבר אז אל תפתחי ביומולדת שלך, במקום זה תכניסי כסף שהרווחת מהיומולדת גם לקופה.
ואז את יכולה לפתוח לפני הגיוס
תקני קופה שאי אפשר לפתוח בלי לשבור, או שתשימי בחיסכון בבנק במקום, כדי להימנע מהפיתוי
עדיף לחכות
שואל השאלה:
וכן אי אפשר לפתוח אותה בלי לשבור
אנונימית
תפתחי רק כשזה יהיה מלא ולא תוכלי לשים שם יותר כסף
שואל השאלה:
יש לי כסף לשיעורי נהיגה תודהה^^
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה אבל איך אני יודעת שזה כבר מלא?
אנונימית
כשכבר לא תוכלי להכניס כסף כי לא יהיה מקום
תחכי לאוגוסט ליום הולדת שלך
שואל השאלה:
זהו אז תאמת שיש לי גם חשבון בנק,בחשבון יש לי 2000 ככה וגם בהם אני לא יותר מידי נוגעת רק אם אני צריכה משכו ממש דחוף אני מוציאה
ובקופה יש לי 80 כזה אבל קניתי אותה לפני יומיים לוח
אנונימית