7 תשובות
כי זה רעש חזק
זה תיכף יעבור
ואל תפחד
אנונימית
אז אתה יודע למה
זה הגיוני לגמרי דרך אגב
שואל השאלה:
לאידע אבל זה מפחיד בגלל הרעש אבל זה מפחיד כפול 2 מהרגיל לאידע למה
אנונימי
שואל השאלה:
וכל הרעשים של המטוסים גם
אנונימי
שואל השאלה:
מהמראה ראיתי ברק החלון סגור הקפיץ אותי
אנונימי
כי זה רעש ממש חזק
אנונימית
חח
כי זה רעש חזק
גם אני נבהל לפעמים
וגם מהרעמים