7 תשובות
כי זה רעש חזק
זה תיכף יעבור
ואל תפחד
זה תיכף יעבור
ואל תפחד
אנונימית
אז אתה יודע למה
זה הגיוני לגמרי דרך אגב
זה הגיוני לגמרי דרך אגב
שואל השאלה:
לאידע אבל זה מפחיד בגלל הרעש אבל זה מפחיד כפול 2 מהרגיל לאידע למה
לאידע אבל זה מפחיד בגלל הרעש אבל זה מפחיד כפול 2 מהרגיל לאידע למה
אנונימי
שואל השאלה:
וכל הרעשים של המטוסים גם
וכל הרעשים של המטוסים גם
אנונימי
שואל השאלה:
מהמראה ראיתי ברק החלון סגור הקפיץ אותי
מהמראה ראיתי ברק החלון סגור הקפיץ אותי
אנונימי
כי זה רעש ממש חזק
אנונימית
חח
כי זה רעש חזק
גם אני נבהל לפעמים
וגם מהרעמים
כי זה רעש חזק
גם אני נבהל לפעמים
וגם מהרעמים
באותו הנושא: