9 תשובות
יש בקנייה מעל ל300
בגלל שהם תומכים בפלסטלינה
כי הם לא אוהבים אותנו
יש רק בימי ראשון
המשלוחים חינם ממחיר מסוים משתנים נראלי
שואל השאלה:
ביום הראשון שעבר לא היה(בדקתי)
כנראה בגלל המלחמה כי החבילות כל הזמן מתעכבות
אני הזמנתי לפני שבועיים היה חינם
כי הם אנטישמים מסריחים
שואל השאלה:
הם לא אנטישמים
דווקא לי יש לא יודעת מה איתכם
כנראה אתם מזמינים פחות מ160 ואז זה תא עושה לכם משלוח חינם