4 תשובות
סלט רגיל אם יש, או סלט בלי הרבה שמן שהשמן בצד נגיד
וכריך אבל תלוי ממש איזה
ולגבי שתייה אמריקנו קר כי בקושי יש בו קלוריות, או אייס לייט
וכריך אבל תלוי ממש איזה
ולגבי שתייה אמריקנו קר כי בקושי יש בו קלוריות, או אייס לייט
לא להזמין
סתם
סלט טוניסאי
או משהו בלי שומן או פחמימה
סתם
סלט טוניסאי
או משהו בלי שומן או פחמימה
סלט
סלט , כריך טונה , סלט חזה עוף
באותו הנושא: