7 תשובות
לא היה לי אקנה אבל כל פעם שיהיה לי חצקון שמתי נקודתי עליו ואיזה יומיים אחרי הוא נעלם , כן ממש טובה אני ממליצה
שואל השאלה:
תודה^
אנונימית
רק שתדעי אבל ששמים נקודתי כי מה שזה עושה בעצם זה לייבש את החצקון ,אז תזהרי לא לשים יותר מידי שלא ייבש לך את הפנים
שואל השאלה:
אויי זה לא מאוחר מידי נכון? שמתי ליפני איזה רבע שעה
אנונימית
תזהרי לא להישאר עם זה הרבה זמן , זה יכול להשאיר לך סימן אדום - חייב להוריד , אחרי בערך רבע שעה עשרים דק
שואל השאלה:
אה וואו לא ידעתי את כל זה ממש ממש תודה^
אנונימית
בשמחה❤