12 תשובות
אל תעשי משהו אם את לא מרגישה נוח איתו, אבל גם אל תוותרי בכלכך קלות, אולי תלכי עוד פעם אחת ואם לא יתאים לך תסיימי?
שואל השאלה:
עוד לפני שקראתי את הודעה כי לא שלחו כלום אבל אני מבינה אולי אנסה להגיע שוב יש מצב קצת טעיתי שהלכתי
עוד לפני שקראתי את הודעה כי לא שלחו כלום אבל אני מבינה אולי אנסה להגיע שוב יש מצב קצת טעיתי שהלכתי
אנונימית
מהממת
בהצלחה ❤
בהצלחה ❤
שואל השאלה:
כי אראה אם אומרים לקבוצה ללכת יחד אז הולכים יחד ולא אמרו איפה אני ראו אותי כשהייתי איתם במשהו אחד
כי אראה אם אומרים לקבוצה ללכת יחד אז הולכים יחד ולא אמרו איפה אני ראו אותי כשהייתי איתם במשהו אחד
אנונימית
שואל השאלה:
הלכתי משם תאמת כי אני לא הצלחתי לדבר אבל לא קשור גם לא הרגשתי כלכלך טוב ולא מצאתי את עצמי היה להתחלק לקבוצות והיה ללכת להנשהו ולא ידעתי איפה זה נמצא ולא אמרו כלום ואני חדשה שם וכאילו אמורים לקרו לכולם ואני עמדתי וכולם הלכו ולא נגשו אליי משראו אותי קודם ולא ידעתי מה כלכלך לעשות
הלכתי משם תאמת כי אני לא הצלחתי לדבר אבל לא קשור גם לא הרגשתי כלכלך טוב ולא מצאתי את עצמי היה להתחלק לקבוצות והיה ללכת להנשהו ולא ידעתי איפה זה נמצא ולא אמרו כלום ואני חדשה שם וכאילו אמורים לקרו לכולם ואני עמדתי וכולם הלכו ולא נגשו אליי משראו אותי קודם ולא ידעתי מה כלכלך לעשות
אנונימית
תגיעי, את תיפתחי לאט לאט
תנסי לצבור קצת ביטחון, תזכרי שהכל בסדר ותנסי שוב, עד שתצליחי לדבר
תנסי לצבור קצת ביטחון, תזכרי שהכל בסדר ותנסי שוב, עד שתצליחי לדבר
שואל השאלה:
משהי אחת שאלה למה אני הולכת אז אמרתי שאני צריכה ללכת היה די כיף אבל באמת לא הרגשתי כלכלך הרגשה טובה ופחדתי להישאר שם ופשוט לא למצוא איפה אני ואז כולם לא יבינו מה אני עושה , ההיא לא הייתה שמה שזה היה אז לא ידעתי אם באמת לדבר איתה :)
משהי אחת שאלה למה אני הולכת אז אמרתי שאני צריכה ללכת היה די כיף אבל באמת לא הרגשתי כלכלך הרגשה טובה ופחדתי להישאר שם ופשוט לא למצוא איפה אני ואז כולם לא יבינו מה אני עושה , ההיא לא הייתה שמה שזה היה אז לא ידעתי אם באמת לדבר איתה :)
אנונימית
^^באהבה נסיכה
שואל השאלה:
כן היא. באמת חמודה פשוט לא ידעתי אם לדבר איתה על זה על מה שהיה והכל היה יחסית מהר ואמרתי :))
אבל לא שיקרתי באמת היה כיף בריקודים ובפעילות שעשו שמה אני אנסה פעם הבאה אולי כן ללכת שוב
יש מצב כן טעיתי..
תודה רבה
ותודה
וגם שכן הייתי צריכה לדבר איתה על זה
אבל באמת גם לא הייתה לי הרגשה כלכלך טובה , לא התכוונתי לצאת רעה ורציתי משהו מתוק קצת תאמת. אז אמרתי שאני צריכה ללכת אבל אולי כן הייתי קונה וחוזרת? ואולי אם היינו מדברות היינו מגיעות למשהו אם מה שקרה
אז כן יש מצב כן טעיתי..
פעם הבאה אני ינסה אולי לשנות קצת וזה :)
כן היא. באמת חמודה פשוט לא ידעתי אם לדבר איתה על זה על מה שהיה והכל היה יחסית מהר ואמרתי :))
אבל לא שיקרתי באמת היה כיף בריקודים ובפעילות שעשו שמה אני אנסה פעם הבאה אולי כן ללכת שוב
יש מצב כן טעיתי..
תודה רבה
ותודה
וגם שכן הייתי צריכה לדבר איתה על זה
אבל באמת גם לא הייתה לי הרגשה כלכלך טובה , לא התכוונתי לצאת רעה ורציתי משהו מתוק קצת תאמת. אז אמרתי שאני צריכה ללכת אבל אולי כן הייתי קונה וחוזרת? ואולי אם היינו מדברות היינו מגיעות למשהו אם מה שקרה
אז כן יש מצב כן טעיתי..
פעם הבאה אני ינסה אולי לשנות קצת וזה :)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אולי כן הייתי פשוט לא ידעתי וזרקתי שאני צריכה ללכת כבר, טוב אני אנסה אולי ללכת שוב ולראות אולי קצת טיפה טעיתי.. :)
אבל אולי כן הייתי פשוט לא ידעתי וזרקתי שאני צריכה ללכת כבר, טוב אני אנסה אולי ללכת שוב ולראות אולי קצת טיפה טעיתי.. :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה ותודה על העצה שלך :)
ושעזרת לי להבין קצת יותר אולי,
תודה רבה ותודה על העצה שלך :)
ושעזרת לי להבין קצת יותר אולי,
אנונימית
כן, תלכי לדבר איתה אולי היא חמודה
וזה בסדר שטעית, עכשיו תוכלי ללכת שוב ולתקן את זה
מקווה שיהיה לך טוב בפעם הבאה
אם תצטרכי משהו תכתבי לי 3>
וזה בסדר שטעית, עכשיו תוכלי ללכת שוב ולתקן את זה
מקווה שיהיה לך טוב בפעם הבאה
אם תצטרכי משהו תכתבי לי 3>
באותו הנושא: