6 תשובות
תנסה ללמוד על שתי האמונות, אתה גם לא חייב להגדיר ישר אמונה, פשוט תלמד ואז זה כבר יקרה לבד
מה שהלב שלך מרגיש
אני חושבת שתקח את זה בצורה כזאת
אם אתה מתחבר לשני החגים שיש בשתי הדתות תחגוג אותם
כל פעם שישאלו אותך אם אתה מאמין ובמידה ואתה מאמין תגיד "כן" , אבל ואז תסביר להם שאתה פשוט מאמין שיש משהו למעלה .
ומשהו ממני, עם השנים ברגעים של קושי תסתכל על איזה דת אתה הרבה יותר מתחבר ופונה ומדבר וגאה בו ,אז אתה תבין למה אתה יותר מתחבר.
ממליצה לך באמת להבין את 2 האמונות, להגיע לשורש שלהן. כמובן שלא תצליח להבין לגמרי כי זה עולם כל כך גדול אבל עד שלא תכיר את מה שאתה רוצה להאמין בו, אתה לא תדע באמת במה לבחור.
תחשוב על מה שחשוב לך החיים הפרטיים שלך ותנסה לראות מה היחס לזה לפי היהדות ולפי הנצרות.
כמובן שאם בסוף אתה בוחר לא להאמין באף אחד מהדתות זה גם בסדר
תנסה לחקור ולהעמיק בשתי הדתות ואחריי שאתה מכיר טוב את שתיהן, תחליט ותלך לפי מה שהלב שלך רוצה.
תאמין במה שמרגיש לך