8 תשובות
לא!!!!
אם את מבטלת ישר זה מחייב כפול!!!
אם את מבטלת ישר זה מחייב כפול!!!
שלחו להם הודעה שהם חוייבו או לך שהקנייה בוצעה?
שואל השאלה:
מה? למה כפול?! זה רשום לי שיהיה החזר כספי
אה אתה בן... למה סתם לרשום
מה? למה כפול?! זה רשום לי שיהיה החזר כספי
אה אתה בן... למה סתם לרשום
אנונימית
זה שיטה שלהם כדי להרוויח יוצר כסף
שואל השאלה:
אני לא יודעת הם לא פה ואני גם לא רוצה לשאול זה היה 800 שח, לחצתי ישר ביטול והיה כתוב החזר כספי
אני לא יודעת הם לא פה ואני גם לא רוצה לשאול זה היה 800 שח, לחצתי ישר ביטול והיה כתוב החזר כספי
אנונימית
כן זה בסדר זה קרה לי גם ישלחו לך תוך כמה דק אישור לאיימל
אם לחצת ביטול אז הכל בסדר
תעשי ביטול הזמנה לי זה עבד
באותו הנושא: