16 תשובות
כן, הוא חמוד
הוא אחלה
אחלה זמר
לא מרגיש כלפיו משהו חיובי או שלילי
אני כן שונא את המעריצות שלו (לפחות אחה שבטוויטר)
כמובן
חתיךך
ואוליביה
נדירים
איך אפשר שלא
לא מה אני ילדה בת 12
אחד האנשים האהובים עליי
זמר מעולה
פחות
אני לא ככ אוהבת את המוזיקה שלו
מאוד
אהבת חיי הבן אדם האהוב עליי בעולם