137 תשובות
אוזנייה אחת
אחת
אני אוהבת להיות ערנית לסביבה
שואל השאלה:
אני היחידי שהולך עם שניים על פול ווליום כאילו?
וגם על פול ווליום כי בא לי להתחרש
שתיים אבל על כמעט הכי נמוך ועם מצב מותאם (באיירפודס)
אחת שלא יבואו מישהו מאחורי עדיף להיות ערנית ולשמוע
אחת, תמיד טוב להיות ערני לסביבה
O.E
פעם הייתי הולכת עם שתיים אבל אז התחלתי ללכת עם אחת בגלל חוויה לא טובה
אחת או כלום, לא מרגישה בטוחה בחוץ בתקופה הזאת בשום מקום בארץ אבל בעיקר לא בישוב שלי שגובל על הכפרים הפלסטיניים. זה כבר הרגל תמיד להיות עם אוזניה אחת גם כשאני בבית שלי כדי להיות עירנית למטחים ולרחוב בחוץ
אחת
אחת כי יש לי טראגוס
שתיים
שתיים. ברור ששתיים.
אנונימי
תלוי במצב רוח
אחת ועל ווליום נמוך
אני מרגישה יותר בטוחה כשאני ערנית לסביבה שלי
אחת
וחברס אני יודעת שזה לא קשור לחיים ולגמרי מוזר אבל זה מחרפן
*שתיהן
לא שתיהם
אוזניה זו נקבה :,)
אנונימית
אחת כמיבן צריך לשמיע מה קורה מסביב
שתיים
נגיד לבית ספר אין לי בעיה שתי אוזניות על פול ווליום
אבל אם אני במקום ציבורי או בעיר אחרת או משהו כזה אני יהיה עם אחת או עם שתיים על נמוך
שאני יוכל לשמוע מה קורה סביבי
שתיים ברור
כשיש מלחמה ואזעקות אחת
שאר הזמן 2
כשאני שומע מוזיקה מחוץ לבית אני כמעט תמיד עם אוזניה אחת בגלל 2 סיבות:
1)זה חוסך לי בסוללה, לא בא לי להיתקע בחוץ בלי אוזניות עובדות, אז גם אם נגמרה לי הסוללה באוזניה אחת אני אוכל להשתמש בשנייה
2)אם מישהו ידבר איתי, אני אשמע אותו גם בלי להוריד את האוזניה
בלי
במידה וכן רק 1 חייבת לדעת מה קורה סביבי
אנונימית
אחת כי יש לי אוזניה אחת אבל כשגיע האוזניות החדשות אני ישים שתיים כמו פעם פשוט התקלקל לי אוזניה אחת
אני לא שומעת מוזיקה בכללי
לא מה זה שתיים גם עם פול ווליום
אחת כדי שלא תבוא עליי מכונית
2 ועל הכי גבוה
שניהם על פול ווליום אמא שלי תמיד כועסת עליי בגלל זה
אחת
אבל רק בגלל האזעקות
בדרך כלל 2
אני בדרך כלל משתמשת באוזניות קשת, אז על שתי האוזניים.
רק אני לא הולך עם אוזניות ברחוב?
אחת
גם רוב הזמן אני הולכת ברחוב בשעות הערב ומלחיץ אותי בטרוף להיות עם שתי האוזניות
וגם עכשיו למרות שאנחנו אישור דיי ירוק ויש לי אזעקות בטלפון אני מפחדת שתהיה אזעקה ואני לא ישמע אותה
שתיים
אחת
שתיים פול ווליום
כשאני עם מדים אני שם אחת
ועל אזרחי אני שם שתיים
אחת. כדי שאם תיגמר לי בה הסוללה אני אוכל להחליף לשניה ולא אתקע בלי מוזיקה
אחת בדרך כלל
שתיים על noise cancellation אבל אני ממש עירנית לסביבה שלי כאילו ממש כי אני גרה בירושלים אז תמיד מסתכלת מקדימה מאחורה ובצדדים
אנונימית
אחת, מן הסתם.
אחת על פול וליום
אחת
אתה הולך עם שתיים כי אתה בן
אנונימית
אני בצהל אז אחת, אבל ליפני הייתי עם שניים
אחת להיות ערני אם יקרה משהו
לפעמים ככה לפעמים ככה
עם שתי האוזניות
אבל מסתכלת סביבי והמוזיקה חלשה

רק אל תספרו להורים שלי
אחת זה מסוכן.
מוריד אותן, זה לא בטוח להסתובב עם אזניים סתומות ברחוב
מה שמתחשק לי
שתיים, 1 מרגיש מוזר
תלוי,אם זה באמצע היום שיש אנשים בסביבה עם 2 אם זה בערב/לילה שכבר לא יוצאים הרבה אז 1
אנונימית
ברור ששתיים
עם אחת
כדי שאם מישהו ידבר איתי אני אשמע
או 2 על ווליום נמוך יחסית או 1 על פול ווליום
אחת
לא יודעת אני לא הולכת עם אוזניות ברחוב
ברגיל - 2 אוזניות
אחרי בערל 20:00 - אוזנייה אחת
ברחוב 1 בנסיעות 2
אני אוהב שתיים אוהב להיות שקוע בעולם שלי חחח
אבל יד מצבים שאני חייב אחת
שתיים,אם אני באיזור ממש עירוני שצריך תשומת לב,שם באוזניות מצב שנותן לי לשמוע את הסביבה.
אנשים אל תשימו על פול ווליום סמכו עליי אתם לא רוצים טינטון זה סיוט לא נורמלי,אני הולך עם שתיים על נמוך
אנונימי
ואללה בכללי 1 רק באוטובוס 2
רוב הזמן אני שמה את שניהם
פעם הייתי הולכת עם שתיים.
לא הולך כי זה מביך אותי אבל סתם נגיד בחדר כושר זה שתיים על פול ווליום וגם אם אני עושה הליכה אז זה עם אוזנייה אחת
אחת
אני לא רוצה להיות לגמרי מנותק מהסביבה
זה גם די מסוכן
שתיים ועל פול ווליום
שניים
הם נראות כמו מכשיר שמיעה
ואנשים מסתכלים אבל שם פס עליהם
אחת אני מפחדת לשים 2
אני בכללי מעדיפה תמיד 2 אוזניות אבל אני ממש רוצה להיות מודעת לסביבה שלי אם לא הולך פתאום מאחוריי מישהו מוזר או משהו בסגנון הזה
אחת או שניים ועל נמוך
תלוי בסיטואציה
כשאני לבד, 0 או 2 (תלוי במרחק ההליכה ובכמה זמן אני ברחוב לבד)
כשאני עם אנשים, 0 או 1
בדרכ שתיים
אחת
אנונימית
אחת
לא יכולה להיות מנותקת עד הסוף זה גם רועש לי
אנונימית
אחת תמיד
אוזניות קשת
למה זה בחמות
איך אנשים מסוגלים לשמוע מוזיקה עם אוזניה אחת
תמיד אני עם שני אוזניןת על פול ווליום
אבל עכשיו בחודשיים האחרונים או יותר רק עם אחת לרוב
אחד כי יש לי מראה דיכאוני אפילו שאני לא אז להיות עם שתיים גורם לי להרגיש ילדת סנטר
שניים עם פול ווליום
שניהם
אחת
שניים כי יש לי אוזניות קשת
שני אוזניות על ווליום בינוני, איך שבא לי באותו רגע
ואם אני עם גדולות אז חצי על אחת מהאוזניים.
אחת
שתיים ועל פול ווליום :)
שתיים
אוזניים אחת כדאי להיות מודעת לסביבה
שתי אומניות
2
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים תודה על החמותת
שניהן אומרים

וזו התשובה שלי
2 מה אכפת לי מהסביבה
אנונימית
^^ שתיהן, עם כבר (:
לרוב בלי אוזניות
ואם כן אז על ממש חלש
כשאני לבד אז אני עם שניהם אבל כשאני עם עוד מישהו אז רק עם אחת
רוב הזמן אחת כי צריך להיות עירני
אבל לפעמים אני נותנת לעצמי להיות עם 2
2 עם פול ווליום
תלוי איפה
שתיים על חזק, הכי כיף בעולם
שתיים ואחד
אחת
תלוי איפה
בדרכ 2 על נמוך
אוזניה אחת כי אני חיילת וכי איבדתי את האוזניה השניה וכרגע יש לי רק את האוזניה השמאלית ואין לי תקציב לחדש
שתיים עם פול ווליום כי זה כיף להתחרש
גם וגם לרוב אחת
שניהם ועל פול ווליום שלא אשמע כלום מסביב שלא יפריעו לי
האנונימית שתיקנה לשתיהן
תבורכי
אז אתקן גם
כש*
ואחת:) באמת כדאי להיות ערני לסביבה במיוחד בתקופה זו
נורא תלוי לאיפה הולכת.... בגדול גרה בשומרון אז מעדיפה ללכת עם 1 אבל במרכז2 על פול ווליום
זה תלוי- כאילו אם נגיד אני צריכה לעבור את הכביש אני מורידה אוזנייה אחת ואם זה בערב אני גם עם אוזנייה אחת. אבל שלא ערב ואני לא עוברת את הכביש - אני עם שתי אוזניות.
1 שאני סתם הולכת
2 שאני עושה הליכה
תמיד שתיים
בדרכ שתיים, אבל עכשיו (וגם כשחשוך) עם אחד
שתיים אבל אם אני הולכת בחושך אז בלי אוזניות
אני תמיד שמה אחת גם בבית
צריך לייצר קופסאת אוזניות עם אוזניים אחת הרבה יותר שימושי
יש לי אירפודס מקס אני מהמתנשאים
אני לפני זה הייתי עם אוזניה אחת למקרה ויפנו אליי
פעם שתיים, היום אחת. חייבת להישאר ערנית. אם אני מרגישה ממש בטוחה אז 2, אבל לרוב לא. בעיקר בנים הולכים עם שתי אוזניות.
אנונימית
שתיים כי עם אחד זה לא כזה כיף כשיש שתיים הצלילים מתחלקים בין האוזניים ואז זה יותר טוב