7 תשובות
קראת גם ברכות השחר?
וזה מעולה, כל הכבוד על ההשתדלות
וזה מעולה, כל הכבוד על ההשתדלות
זה מצוין כל הכבוד לך!
זה ממש טוב
כל אחד ובהשתדלות שלו
אשרייך :)
כל אחד ובהשתדלות שלו
אשרייך :)
שואל השאלה:
גם קראתי את ברכות השחר :)
גם קראתי את ברכות השחר :)
באופן עקרוני זה טוב, אבל כדאי פעם הבאה שתיטול ידיים לפני ברכות התורה והנחת תפילין, וקודם אומרים את ברכות התורה בדרך כלל ואחרי זה מניחים תפילין
שואל השאלה:
אני קראתי את ברכות השחר, נטלתי ידיים ואז קראתי את ברכות התורה והנחתי תפילין.
אני קראתי את ברכות השחר, נטלתי ידיים ואז קראתי את ברכות התורה והנחתי תפילין.
שכויח
באותו הנושא: