6 תשובות
לא לא לא פליז אל.
אוח רק לדמיין את ההרגשה של ווזלין בפה עושה לי להקיא. ווזלין זה לעור בלבד.
אני יכולה להמליץ לצחצח עם סודה לשתייה וזה עוזר להלבין, *אבל* אני אסביר לך למה זה מלבין ולמה לא כדאי לעשות את זה לעיתים תכופות..
הסודה לשתייה בעצם מורידה את השכבה העליונה של השן, במקרים שהשיניים מלוכלכות אז זה מוריד שכבת לכלוך, במידה והשן נקייה ועושים את זה אז זה מוריד שכבה ממש דקה של השן וגורם לה להראות לבנה יותר.. הסיבה שלא אמורים לעשות את זה המון היא זה כמו שאמרתי זה מוריד שכבות מהשן ואת לא רוצה שיניים חלשות ופגיעות ורגישות. לעיתים רחוקות זה בסדר.. לא לשכוח שהצבע הטבעי של השן הוא לא לבן אלא בצבע של עצם שזה לבן צהבהב בז' כזה..
אוח רק לדמיין את ההרגשה של ווזלין בפה עושה לי להקיא. ווזלין זה לעור בלבד.
אני יכולה להמליץ לצחצח עם סודה לשתייה וזה עוזר להלבין, *אבל* אני אסביר לך למה זה מלבין ולמה לא כדאי לעשות את זה לעיתים תכופות..
הסודה לשתייה בעצם מורידה את השכבה העליונה של השן, במקרים שהשיניים מלוכלכות אז זה מוריד שכבת לכלוך, במידה והשן נקייה ועושים את זה אז זה מוריד שכבה ממש דקה של השן וגורם לה להראות לבנה יותר.. הסיבה שלא אמורים לעשות את זה המון היא זה כמו שאמרתי זה מוריד שכבות מהשן ואת לא רוצה שיניים חלשות ופגיעות ורגישות. לעיתים רחוקות זה בסדר.. לא לשכוח שהצבע הטבעי של השן הוא לא לבן אלא בצבע של עצם שזה לבן צהבהב בז' כזה..
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה הם סתם כותבים בגוגל שלשים וזלין מלבין את השיניים טוב שלא אמרו לי לשים שפ*ך
אז מה הם סתם כותבים בגוגל שלשים וזלין מלבין את השיניים טוב שלא אמרו לי לשים שפ*ך
אנונימי
חחח וואו תשמע יכול להיות שזה עובד עוד לא ניסיתי
אנונימית
אמאלה מה
לא אל
לא
באותו הנושא: