18 תשובות
נכון, אבל לפעמים יש צורך לברוח מהמציאות.. יש אנשים עם חיים לא קלים שהבריחה הזאת עוזרת להם
אנונימית
שואל השאלה:
צריך להתמודד עם המציאות. היא לא נהיית קלה יותר כשבורחים
צריך להתמודד עם המציאות. היא לא נהיית קלה יותר כשבורחים
אנונימית
א. ספרים זה אף פעם לא בזבוז זמן
ב. אם אתה מגביל את הזמן שלך מול המסכים אני חושבת שזה בסדר גמור
לפעמים זה טוב לתת למוח קצת לנוח ולכל אחד יש דרכים משלו אם זה לשחק במחשב או לצאת להליכה
ב. אם אתה מגביל את הזמן שלך מול המסכים אני חושבת שזה בסדר גמור
לפעמים זה טוב לתת למוח קצת לנוח ולכל אחד יש דרכים משלו אם זה לשחק במחשב או לצאת להליכה
ומה נעשה בשעות היקרות שיש, ואם זה ילד עד גיל 12 נגיד מה הוא אמור לעשות לפתור לך את משבר הרעב העולמי.
בעיני משחקי מחשב לא נחוצים ולא טובים אבל יש כאלה גם אם אני לא ארצה להגיד שלומדים מזה יש משחקי מחשב שיכולים ללמד אותך. ספרים אני מתה עליהם בעיני הם ממש לא בזבוז זמן ואם כבר מה את חושבת עדיף שילדים ישבו כל היום בטלפון והמחשב או יקראו ספר.
אי אפשר לעשות משהו כל הזמן למלא את הזמן ולא להיות במכשיר חשמלי,
ו'בריחה' מהמציאות זה לא דבר נורא כל כך אפשר לעשות את זה וכדי לעשות את זה
בעיני משחקי מחשב לא נחוצים ולא טובים אבל יש כאלה גם אם אני לא ארצה להגיד שלומדים מזה יש משחקי מחשב שיכולים ללמד אותך. ספרים אני מתה עליהם בעיני הם ממש לא בזבוז זמן ואם כבר מה את חושבת עדיף שילדים ישבו כל היום בטלפון והמחשב או יקראו ספר.
אי אפשר לעשות משהו כל הזמן למלא את הזמן ולא להיות במכשיר חשמלי,
ו'בריחה' מהמציאות זה לא דבר נורא כל כך אפשר לעשות את זה וכדי לעשות את זה
ברור שלא אחותי.. אבל כשעוברים משהו קשה לפעמים הדחקה עוזרת
אנונימית
לא, כל דבר הוא מסר, אם יודעים להסתכל נכון.
בנאדם נבון ילמד מסרטים מצויירים עלילתיים(סתם דוגמה, מלך האריות)
ובנאדם לא נבון, גם אם יקרא את הבגדוד גיטהא לא ילמד כלום.
את מוזמנת לתת דוגמה למשהו שהוא בזבוז זמן, משהו ספציפי, כמו סרט ספציפי, או תעסוקה מסויימת.
אני אראה לך איך אפשר ללמוד מזה.
בנאדם נבון ילמד מסרטים מצויירים עלילתיים(סתם דוגמה, מלך האריות)
ובנאדם לא נבון, גם אם יקרא את הבגדוד גיטהא לא ילמד כלום.
את מוזמנת לתת דוגמה למשהו שהוא בזבוז זמן, משהו ספציפי, כמו סרט ספציפי, או תעסוקה מסויימת.
אני אראה לך איך אפשר ללמוד מזה.
שואל השאלה:
ואם זה סרט שאין בו מסר?
^^ בכוונה כתבתי ספרים עלילתיים ולא כל הספרים-
אם את קוראת ספר שיש בו מידע מסוים שהוא מועיל ודאי שלא מדובר בבזבוז זמן אלא ההפך
ואם זה סרט שאין בו מסר?
^^ בכוונה כתבתי ספרים עלילתיים ולא כל הספרים-
אם את קוראת ספר שיש בו מידע מסוים שהוא מועיל ודאי שלא מדובר בבזבוז זמן אלא ההפך
אנונימית
אין דבר כזה 'בלי מסר'
אם זה באמת כל כך כל כך כל כך רנדומלי עד כדי כך שאין מסר?
אז המסר הוא שיש פעמים שדברים קורים כי הם פשוט צריכים לקרות, בלי סיבה נראית לעין.
אם זה באמת כל כך כל כך כל כך רנדומלי עד כדי כך שאין מסר?
אז המסר הוא שיש פעמים שדברים קורים כי הם פשוט צריכים לקרות, בלי סיבה נראית לעין.
ואיזה ספר אין בו מסר?
פרסי גקסון - מיתולוגיה יוונית
ספרי דרמה/פשע - קרימינולוגיה
וכו' וכו'
כל סופר מנסה להעביר מסר.
פשוט צריך לקרוא בין המילים לפעמים.
פרסי גקסון - מיתולוגיה יוונית
ספרי דרמה/פשע - קרימינולוגיה
וכו' וכו'
כל סופר מנסה להעביר מסר.
פשוט צריך לקרוא בין המילים לפעמים.
^ מצחיק שאתה אומר את זה אבל כל ספריי האירוטיקה לדעתי חסריי כל מסר.. בדיוק כמו פורנו וכל תוכן מיני אחר
אנונימית
זה לא שאני ממליץ לקרוא אינסוף ספרי רומנטיקה, ולראות מלא פורנו
אבל כמו שאמר שלמה המלך, לכל זמן ועת.
מספרי רומן ופורנו גם אפשר ללמוד, לא הרבה, אבל אפשר ללמוד.
מספרי רומן אפשר ללמוד מה נשים אוהבות
ומפורנו אפשר ללמוד מה נשים לא אוהבות
אבל כמו שאמר שלמה המלך, לכל זמן ועת.
מספרי רומן ופורנו גם אפשר ללמוד, לא הרבה, אבל אפשר ללמוד.
מספרי רומן אפשר ללמוד מה נשים אוהבות
ומפורנו אפשר ללמוד מה נשים לא אוהבות
^ בתור אישה, מה ילד אותי לקרוא רומן על גבר מאפיה? אשמח לשמוע 3>
אתה רוצה שם ספציפי של ספר?
אתה רוצה שם ספציפי של ספר?
אנונימית
אם הספר הזה לא מגרה אותך מבחינה מינית(שזה כנראה חלק ממה שהוא אמור לעשות)
אז את לומדת שאת לא נמשכת לדברים האלה
ראית מה למדת? שאת לא אוהבת ספרי רומן.
אם לא היית קוראת, לא היית יודעת.
אז את לומדת שאת לא נמשכת לדברים האלה
ראית מה למדת? שאת לא אוהבת ספרי רומן.
אם לא היית קוראת, לא היית יודעת.
זה מפגר ברמות מה שאתה אומר עכשיו.. ואם אקרא ספר על זומבים אלמד שאני לא אוהבת זומבים?
אנונימית
ספר על זומבים יכול לעזור לך לדעת איך להתמודד עם אפוקליפסה(כמו מה שיש עכשיו בעזה, או בסוריה, או בלבנון)
אם את מתייחסת לחלקים ההישרדותיים ולא לחלקים של הזומבים
אם את מתייחסת לחלקים ההישרדותיים ולא לחלקים של הזומבים
ספרים עלילתיים זה לא בזבוז זמן
זה מפתח את הקריאה ואת יכולת הדמיון, שהיא חשובה מאוד למי שרוצה להצליח בחיים.
עשו מחקר וגילו שאם ילד קורא במשך כל יום לפחות 20 דקות, הוא מצליח הרבה יותר בחיים.
פיתוח יכולת הדמיון הוא חשוב כי היכולת הזאת עוזרת למצוא רעיונות מקוריים ולמצוא פתרונות יצירתיים שאף אחד לא חשב עליהם.
זה מפתח את הקריאה ואת יכולת הדמיון, שהיא חשובה מאוד למי שרוצה להצליח בחיים.
עשו מחקר וגילו שאם ילד קורא במשך כל יום לפחות 20 דקות, הוא מצליח הרבה יותר בחיים.
פיתוח יכולת הדמיון הוא חשוב כי היכולת הזאת עוזרת למצוא רעיונות מקוריים ולמצוא פתרונות יצירתיים שאף אחד לא חשב עליהם.
תחיי את החיים שלך
מה אכפת לך מה אנשים אחרים עושים?
מה אכפת לך מה אנשים אחרים עושים?
האם הנאה היא בזבוז זמן?
כי בסופו של דבר אלה דברים מהנים
וזמן שאתה נהנה בו הוא לא מבוזבז
אדם שכל החיים שלו הם מלאכה ו"יעילות"
בשלב מסוים ישבר
כי בסופו של דבר אלה דברים מהנים
וזמן שאתה נהנה בו הוא לא מבוזבז
אדם שכל החיים שלו הם מלאכה ו"יעילות"
בשלב מסוים ישבר
באותו הנושא: