4 תשובות
לא, פשוט לירוק כמה שיותר.
לא
שואל השאלה:
יש לי את הטעם של זה בפה אחרי שירקתי הרבה פעמים, אני יכולה לשתות?
יש לי את הטעם של זה בפה אחרי שירקתי הרבה פעמים, אני יכולה לשתות?
אנונימית
אני יודעת שצריך לחכות קצת לפני ששותים ואוכלים.
באותו הנושא: