5 תשובות
כן בטח
שואל השאלה:
במה זה מתבטא?
במה זה מתבטא?
אנונימית
כן
הוא אומר לי שהוא אוהב אותי המון, הוא מקשיב לי, כל פעם שאמרתי שמשהו מפריע לי הוא לא התעצבן גם אם בעיניו אני לא צודקת והוא תמיד ביקש סליחה ותמיד מנסה לעשות מה שאני רוצה ותמיד מעודד אותי וגורם לי להרגיש טוב וגם כשאני מספרת לו דברים שבוא נגיד בנים אחרים היו נרתעים הוא עדיין איתי ולא אכפת לו מהחסרונות הקטנים שבי והוא מקבל אותי כמו שאני
הוא אומר לי שהוא אוהב אותי המון, הוא מקשיב לי, כל פעם שאמרתי שמשהו מפריע לי הוא לא התעצבן גם אם בעיניו אני לא צודקת והוא תמיד ביקש סליחה ותמיד מנסה לעשות מה שאני רוצה ותמיד מעודד אותי וגורם לי להרגיש טוב וגם כשאני מספרת לו דברים שבוא נגיד בנים אחרים היו נרתעים הוא עדיין איתי ולא אכפת לו מהחסרונות הקטנים שבי והוא מקבל אותי כמו שאני
אנונימית
כן, חד משמעי שכן.
בהתחלה ההורים שלי לא קיבלו אתזה שאני יוצאת עם מישהו חח ואמר שלא אכפת לו ונעבור אתזה ביחד.... אתה רואה בזמן אמת שהבנדאם לא אומר רק מילים יפות... הוא באמת מתכוון לכל פעם שאמר אני אוהב אותך. באיזשהו שלב אני כבר חשבתי לוותר עלינו למען השקט הנפשי של כולנו.... הוא זה שאמר לי אין מצב חח
בהתחלה ההורים שלי לא קיבלו אתזה שאני יוצאת עם מישהו חח ואמר שלא אכפת לו ונעבור אתזה ביחד.... אתה רואה בזמן אמת שהבנדאם לא אומר רק מילים יפות... הוא באמת מתכוון לכל פעם שאמר אני אוהב אותך. באיזשהו שלב אני כבר חשבתי לוותר עלינו למען השקט הנפשי של כולנו.... הוא זה שאמר לי אין מצב חח
באותו הנושא: