6 תשובות
כי הם לא מעניינים
אני עוקבת רק אחרי אנשים שאני מכירה או חברים
אנונימית
אני לפחות מאשרת רק אנשים שהם מהעיר שלי ושאני מכירה אותם (לא אישית אבל מכירה) ואנשים שהם לא מהעיר שלי ואין לנו משותפים או משהו אני מחזירה לפי המראה (אומרת אמת)
כי אתה לא הטעם שלהן
אנונימי
וואו ממש כן
וכאלה שלא מחזירים זה אנשים כל כך סנובים זה בלתי נסבל
אני מאשרת ומחזירה רק למי שנראה אטרקטיבי או מעניין בעיניי
לא מעוניינת להשלות סתם אנשים❤