7 תשובות
פושרים
לשתות תה חם.
זה יעשה לך טוב לגרון ולצינון.
אם יש כאבי גרון עדיף קר
לכאבי גרון עדיף תה חם ובכללי חם
בדיוק גם אני חולה עם כאבי גרון
ממש ממש עזר לי גלידה
תה עשה לי פחות טוב ולא כזה עזר לגרון
חםם ודייסה חמה
תמיד אומרים חם
אבל מגיל קטן אני סובלת מדלקות בגרון ותמיד הרופאים אמרו לי רק קר וזה באמת ממש טוב קר
אבל שזה כאב גרון רגיל אני חושבת שחם זה סבבה