7 תשובות
אין לי מושג מי זה אבל לדעתי אנשים שתומכים בשלום לא באמת מבינים מה הולך פה וסתם רוצים לצאת טוב משני הצדדים
שואל השאלה:
הוא הסופר של פרסי ג'קסון
אנונימי
אה כן אפשר להבין אותם, שמסתבר שסופר שאתה מעריץ ומאוד אוהב את הספרים שלו לא תומך בך. נכון הוא לא אמר שהוא שונא אותנו אבל שלום זה גם לא בעדנו
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימי
שואל השאלה:
הוא אמר גם כמה פעמים שהוא מזועזע ממה שעשו לנו בשבע באוקטובור והוא מחזק אותנו
אנונימי
למה הוא לא תומך? כי שלום זה לא נקרא לתמוך,וכמו שרשמתי לדעתי מי שאומר את זה סתם רוצה לצאת טוב משני הצדדים ועדיף שלא יביע דעה כבר
הוא אמר שאנחנו עושים "רצח עם"
מי שאומר דבר כזה, לא באמת תומך בנו
אני מאמין שזה בגלל השטיפת מוח שהפלסטינים עושים לכולם, אבל מי שאומר דבר כזה עלינו לא משנה כמה הוא ינסה להסביר שהוא בעדינו, הוא משתף פעולה עם התעמולה המכוערת הזאת והוא נגדנו