15 תשובות
לא, צריך לנוח ולתת לגוף להחלים
ברור שהיא תגיד את זה..
זה תלוי לפעמים זה רק יכול להחמיר את זה
מידי פעם מנוחה שלא מרגישים טוב זה מעולה
זה תלוי לפעמים זה רק יכול להחמיר את זה
מידי פעם מנוחה שלא מרגישים טוב זה מעולה
ככה גם אני חושבת
לא
לא, צריך לנוח ולישון ולאכול טוב ולשתות מים/תה. לצאת החוצה ולהדביק את כולם לא יעזור
ממש ממש מממש לא לצאת ולשוקל ללכת לרופא תנוחי ותשמרי על עצמך
^^^תשבי בבית תנוחי תשתי תה תעשי מקלחת חמה את יודעת אני לא אומרת לך לשבת במיטה ולא לעשות כלום,אבל עדיף שתנוחי ולא תצאי כרגע
היא אומרת את זה כי כשיש מצב רוח יותר קל להחלים
אני ממליצה שיבואו אלייך כי בכל זאת את צריכה לנוח
אני ממליצה שיבואו אלייך כי בכל זאת את צריכה לנוח
שואל השאלה:
אבל בבית אני יכולה לשים שירים ולשחק במחשב או משהו
וגם אבא שלי נמצא בבית אבל הוא יוצא לאיזה שעתיים עכשיו
אולי אני אצא איתו וזהו.
אבל בבית אני יכולה לשים שירים ולשחק במחשב או משהו
וגם אבא שלי נמצא בבית אבל הוא יוצא לאיזה שעתיים עכשיו
אולי אני אצא איתו וזהו.
אנונימית
סבבה תהני
שואל השאלה:
נהייתי חולה ככה בגלל שאני לא מסוגלת לשבת ולא לעשות כלום
נהייתי חולה ככה בגלל שאני לא מסוגלת לשבת ולא לעשות כלום
אנונימית
הכוונה לחום?
לא.
שואל השאלה:
אני ממש חולה יש לי צרבות וכאבי בטן ואני בקושי מסוגלת לאכול ולא הצלחתי לישון כל הלילה
אין לי כוח אפילו להוריד גרביים :(
אבל היא אומרת שאני אצא כי אז אני ארגיש יותר טוב ואני לא יודעת מה לעשות
מבחינת אמא שלי כל כאב שיש לי זה תמיד מלחץ ולא שום דבר אחר והיא חושבת שאני נמצאת יותר מדי בבית
אני ממש חולה יש לי צרבות וכאבי בטן ואני בקושי מסוגלת לאכול ולא הצלחתי לישון כל הלילה
אין לי כוח אפילו להוריד גרביים :(
אבל היא אומרת שאני אצא כי אז אני ארגיש יותר טוב ואני לא יודעת מה לעשות
מבחינת אמא שלי כל כאב שיש לי זה תמיד מלחץ ולא שום דבר אחר והיא חושבת שאני נמצאת יותר מדי בבית
אנונימית