8 תשובות
שימי קרם וקרם עיניים
אולי אחד מהמוצרים לא טובים
העור לא נקי
איזה מוצרים את שמה?
קודם כל שימי קרם עיניים או קרם לחות מתחת
שימי את הקונסילר עם ספוגית לחה קצת תרימי את העיניים למעלה ותעשי בטפיחות
אחכ את הפודרה גם שימי כשאת מרימה את העיניים למעלה בטפיחות ומריחות עדינות
תשתמשי או בפודרה שקופה או בננה או בדיוק בגוון שלך
זה תלוי במוצרים ואם הם מתאימים לסוג העור שלך ולשגרה שלך לפני הכל השלב הראשון זה קרם פנים/קרם לחות/קרם עיניים או פריימר ואז להניח את הקונסילר ועדיך שהוא לא יהיה מאסנס ולא הרבה פודרה מעל
קרם עיניים בבסיס חשוב, אחכ קונסילר שמתאים לסוג כהות שיש לך ואחרי הכל מעט פודרה ולא להגזים איתה, בטפיחות עדינות ממשש.
דבר ראשון תשטפי את הפנים
דבר שני שימי קרם פנים שאת אוהבת
דבר שלישי קרם עניים חשוב!! לא משנה כמה עולה ממש חשוב קרם עניים לא להתקמצן
דבר רביעי תניחי טיפה קונסילר ותטשטשי עם מברשת או ביוטיבלנדר שאת אוהבת (שהוא יהיה לח או מרוסס בספרי מקבע)
אם את חושבת שזה לא מספיק קונסילר תוסיפי עוד טיפה ותטשטשי
דבר רביעי אתה הפודרה תקחי עם פאף ואם אין לך תקחי ביוטיבלנדר שהוא במיוחד בשביל בפודרה וששום איפור אחר לא נגע בו תניחי פודרה על הביוטי/פאף ותתפחי תפיחה אחד על היד לאחר מכן תתחילי לתפוח מתחת לעיניים חשוב שלא תמרחי ותתפחי זה יצא הרבה יותר יפה ואז תחכי דקה שתיים או כמה שאת מרגישה ותקחי מברשת פלאפית ותעיפי בעדינות את הפודרה,מקווה שעזרתי❤
צריך לחות וקרם עיניים
עם מה מטשטשת את הקונסילר? מה שזה לא יהיה תוודאי שזה נקי.
אם יש לך יובש באזור בעיניים לא לשים הרבה פודרה ולפני שאת שמה תטפחי קודם על היד ורק אז על הקונסילר