5 תשובות
זאת בעיה של אחותך.
את צריכה לשמוח שלאמא שלך טוב עכשיו וכשאחותך תוקפת את אמא שלך תגני עליה.
את צריכה לשמוח שלאמא שלך טוב עכשיו וכשאחותך תוקפת את אמא שלך תגני עליה.
טוב האחות היא גזענית אין ספק שהיא הרעה בסיפור גם איך אפשר להיות גזענית לילדים כאלה קטנים זה נוראי
אחותך היא לא בסדר.
זה משמח אותי שאת לא גזענית ושמחה בשביל אמא שלך וגם מבינה שמה שאחותך עושה הוא לא בסדר. רוב הילדים היו מושפעים מאחים שלהם
זה משמח אותי שאת לא גזענית ושמחה בשביל אמא שלך וגם מבינה שמה שאחותך עושה הוא לא בסדר. רוב הילדים היו מושפעים מאחים שלהם
אנונימית
אחותך באמת לא בסדר אבל שתדעי שזה שהיא גזענית לא קשור לזה שהיא מתחזקת
שואל השאלה:
זה נכון שזה די לא קשור אבל מה שהתכוונתי זה שהיא מתחזקת במובן שאם היא רוצה להדליק נר ואני לא עושה את זה אז היא קוראת לי גויה וערביה וכו ..במובן הזה התכוונתי
זה נכון שזה די לא קשור אבל מה שהתכוונתי זה שהיא מתחזקת במובן שאם היא רוצה להדליק נר ואני לא עושה את זה אז היא קוראת לי גויה וערביה וכו ..במובן הזה התכוונתי
באותו הנושא: