7 תשובות
הגיוני
לא, כנל
למה שיהיה מוזר, פתאום להיות נורמלי זה מוזר?
שואל השאלה:
לרוב בגילי אומרים שמחפשים רק יופי ומין וכל זה וזה באמת מה שקורה לרוב לפחות ממה שאני ראיתי
אנונימית
כן הגיוני
לא להיות תת רמה זה לא בושה
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי אבל בדור של היום ובמיוחד בגילאים האלה אין באמת אהבה יש בודדים וחבל שזה ככה
אנונימית