7 תשובות
הגיוני
לא, כנל
למה שיהיה מוזר, פתאום להיות נורמלי זה מוזר?
שואל השאלה:
לרוב בגילי אומרים שמחפשים רק יופי ומין וכל זה וזה באמת מה שקורה לרוב לפחות ממה שאני ראיתי
לרוב בגילי אומרים שמחפשים רק יופי ומין וכל זה וזה באמת מה שקורה לרוב לפחות ממה שאני ראיתי
אנונימית
כן הגיוני
לא להיות תת רמה זה לא בושה
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי אבל בדור של היום ובמיוחד בגילאים האלה אין באמת אהבה יש בודדים וחבל שזה ככה
מסכימה לגמרי אבל בדור של היום ובמיוחד בגילאים האלה אין באמת אהבה יש בודדים וחבל שזה ככה
אנונימית
באותו הנושא: