11 תשובות
ממש לא.
שואל השאלה:
כן
כן
לא לצאת בכיתה ז...
כן
כן
כן
כן אבל לא ממליצה לצאת בכיתה ז' בכללי
עם אתה ב ז' עדיין על תצא
עם מישהי?
לא. אפילו מהשכבה שלך לא. זה מוקדם . לפחות תחכי לכיתה ט' י'
לא מומלץ לחפש זוגיות בגילאים אלה
באותו הנושא: