10 תשובות
העתיד שלי יותר ברור מהניסוח של השאלה הזאת, מה?
קודם כל היית אומר למה סבא שלך בא ממדינת ערב, כי גירשו משם מאות אלפי יהודים, ודבר שני היהודים רכשו פה אדמות אז אני באמת לא יודע איזה טענות יכולות להיות לו כבר
תשאלי אותם מי ראש ממשלה של פלסטין
אגב יש לי סירטון טוב שתשלחי להם חכי
אגב יש לי סירטון טוב שתשלחי להם חכי
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה אני עילגת
אם סבא שלי בא מסוריה אני יכולה לחזור למקורות שלי, עכשיו הוא אומר לי לאיפה לפלסטינים יש ללכת? מה המקורות שלהם? פלסטין (לפי טענותיו) אני לא מבינה מאיפה הם באו זו הכוונה
סליחה אני עילגת
אם סבא שלי בא מסוריה אני יכולה לחזור למקורות שלי, עכשיו הוא אומר לי לאיפה לפלסטינים יש ללכת? מה המקורות שלהם? פלסטין (לפי טענותיו) אני לא מבינה מאיפה הם באו זו הכוונה
אנונימית
אין דבר כזה פלסטין, הזהות הפלסטינית אומצה על ידי הערבים בישראל אחרי 67', הם אפילו לא רצו לקרוא לעצמם פלסטינים, לפני שהוקמה המדינה היינו שטח שנקרא פלסטין שנשלט על ידי המנדט הבריטי, היו יהודים פלסטינאים, מוסלמים, ונוצרים, הם לא יכולים לחזור לפלסטין כי זאת לא מדינה, הם לא עם, אין להם ריבונות והיסטוריה. לפני המנדט הבריטי היו פה את הטורקים (עות'מאנים), וגם אז פלסטין לא הייתה מדינה אלא שטח, כל האלפי שנים שכביכוח קראו לשטח הזה פלשתינה זאת לא הייתה מדינה, הרומאים אחרי שכבשו את ארץ ישראל קראו לארץ ישראל "סוריה פלשתינה" בשביל להביך את היהודים ולנתק את הקשר שלנו לארץ.
אנונימית
"מי ראש הממשלה של פלסטין" זאת באמת טענה גרועה ולא רלוונטית שהרבה ישראלים משום מה משתמשים בה
בין אם הייתה מדינה פלסטינית ובין אם לא ערבים עדיין חיו כאן במשך דורות
"מי ראש הממשלה של פלסטין" זאת באמת טענה גרועה ולא רלוונטית שהרבה ישראלים משום מה משתמשים בה
בין אם הייתה מדינה פלסטינית ובין אם לא ערבים עדיין חיו כאן במשך דורות
אף אחד לא אמר להם שהם לא יכולים להישאר, גם על פי גבולות תוכנית החלוקה היו יישובים ערביים בשטח ישראל, ולפי מגילת העצמאות הם אזרחי מדינת ישראל ומגיעות להם זכויות שוות. הפלסטינים הם אלה שתקפו ב1948 מה שגרם להם לברוח (הנכבה) וישראל כבשה שטחים. אז זאת די בעיה שלהם. וגם מה הוא אומר בקשר למדינות ערב? זה לא שסבא שלך יכול לחזור לשם.
בנוסף רצוי לציין שלפלסטינים מעולם לא הייתה בעלות על השטח, באופן רשמי מי ששלט בארץ היו הבריטים ולפניהם האימפריה העותמאנית.
בנוסף רצוי לציין שלפלסטינים מעולם לא הייתה בעלות על השטח, באופן רשמי מי ששלט בארץ היו הבריטים ולפניהם האימפריה העותמאנית.
אנונימית
^נכון
1) לסוריה, למדינה הערבית (מוסלמית?) סוריה? אליה? אותה אחת שהיו בה פעם עשרות אלפי יהודית והיום פחות מ100? אותה סוריה? בסדר. 2) לא כולם הגיעו ממדינה מסוימת.. היו כאן יהודים גם ב1800, היו כאן יהודים שמעולם לא עזבו..
3) כולנו יודעים טוב מאוד מה היתה המציאות כשהיהודים היו מפוזרים ולא הייתה להם מדינה, כולנו יודעים טוב מאוד כמה השנאה עלתה כלפי יהודים ברחבי העולם בעקבות מתקפה שהייתה *על* היהודים. אם יש מישהו שחושב שיהודים יכולים לחיות בשלום בעולם בלי מדינה הוא פשוט עיוור..
4) למה לפזר את היהודים בכל העולם אם אין עוד שום מדינה יהודית במקום לפזר את הפלסטינים בכמה? 20 מדינות ערביות? הגיוני
3) כולנו יודעים טוב מאוד מה היתה המציאות כשהיהודים היו מפוזרים ולא הייתה להם מדינה, כולנו יודעים טוב מאוד כמה השנאה עלתה כלפי יהודים ברחבי העולם בעקבות מתקפה שהייתה *על* היהודים. אם יש מישהו שחושב שיהודים יכולים לחיות בשלום בעולם בלי מדינה הוא פשוט עיוור..
4) למה לפזר את היהודים בכל העולם אם אין עוד שום מדינה יהודית במקום לפזר את הפלסטינים בכמה? 20 מדינות ערביות? הגיוני
יש להן את כל מדינות ערב.
לישראלים ויהודים אין לאן ללכת בגלל כל האנטישמיות
לישראלים ויהודים אין לאן ללכת בגלל כל האנטישמיות
באותו הנושא: