6 תשובות
כן למה לא
שואל השאלה:
כי לא טוב לערבב סוגי אלכוהול אבל בגלל שבריזר זה בקושי אלכוהול אז כאילו רציתי לדעת אם זה כן סבבה
כי לא טוב לערבב סוגי אלכוהול אבל בגלל שבריזר זה בקושי אלכוהול אז כאילו רציתי לדעת אם זה כן סבבה
לא ערק הוא פתאום עולה
ולא טוב לערבב שני סוגי אלכוהול שונים כאלו
-ברמנית לשעבר-
ולא טוב לערבב שני סוגי אלכוהול שונים כאלו
-ברמנית לשעבר-
אנונימית
זה בסדר.. רק נראה לי לא קשור , עדיף ערק נקי
שואל השאלה:
אז אי אפשר? למרות שברעזר זה רק איזה 3 אחוז?
אז אי אפשר? למרות שברעזר זה רק איזה 3 אחוז?
לרוב לא כדאי
אנונימית
באותו הנושא: