5 תשובות
שואל השאלה:
אז לעשות "השתמש בנתונים סלולריים" ואז זה על הwifi?
אז לעשות "השתמש בנתונים סלולריים" ואז זה על הwifi?
לאלא ברגע שאת עושה נתונים סלולרים זה לא על הוויפי
התמונת פרופילל אהובתי
ואני בדרך כלל לוחצת שכן אני לא כזה יודעת מה זה אבל תמיד לוחצת שכן
ואני בדרך כלל לוחצת שכן אני לא כזה יודעת מה זה אבל תמיד לוחצת שכן
נתונים סלולריים זה מתי שאת בחוץ ואין אינטרנט אז זה משתמש בהם
כל עוד את לא עושה שאת בחוץ אז אל תשתמשי
כל עוד את לא עושה שאת בחוץ אז אל תשתמשי
עדיף wifi
באותו הנושא: