72 תשובות
הערתי את אחותי עם מראה מול הפנים והיא ממש נבהלה
שפכתי לה מים על המיטה
אנונימית
אני לא מהאלה הרעים שמגזימים אבל בלי לחשוב יותר מדי קראתי את כל הגוגל על הסדרה שהיא אהבה וגיליתי לה מה קרה בסוף:)
שואל השאלה:
הכול טוב אני צחקתי על חברה שלי שעשתה כאילו היא מגלחת את הגבה וגילתה שהיא באמת גילחה
שואל השאלה:
די נו איזה רעים אני בסה"כ שברתי לה את הטלפון
(כל עולמה)
צחקתי עלייה שנפל לה אייפד על הפרצוף
שואל השאלה:
תנו דברים מרושעים
(נ.ב- אני צריכה נקמה לאחותי)
העפתי עליו מים קרים כקרח
וכמעט פצעתי אותו קשות בהזדמנות אחרת
שואל השאלה:
אני אנסה עליה למה לא
העפתי לה מכות
דרכתי עלייה
שפכתי עליו כוס מים כשהוא לא התעורר
אני מאוד מקווה שזה לא באמת^
כי אם היו עושים לי את זה לא הייתי מדברת איתל יותר בחיים שלי
אבל באמת
השתמשתי באלימות
לא מוגזם אבל עדיין
^^^^ יש לך ברכה בבית!??!
היא טבעונית ובפסח הכנתי לה מצה עם שוקולד
השוקולד היה פרווה אבל המצה הייתה עם ביצים 0-0
צחקתי עליה כשהיא הורידה לעצמה את הגבה בטעות
וואו כמה דברים יש
אמ אבל הכי זה נראלי נעלתי אותו באמבטיה וגנבתי את הטלפון וכתבתי לילדה מהכיתה שלו שהוא מאוהב בה
שברתי עליו יעה
וגם בטעות סגרתי את הדלת של הממד על האצבעות שלו
הוא ראה טלוויזיה. ובלי שהוא שם לב לקחתי לו את השלט ואז שאלתי אותו אם הוא עצבני והוא ענה לי. לא אז כתבתי את הטלוויזיה ואמרתי ועכשיו
ביני לבין אחותי יש הפרש של 16 שנה (היא הבכורה) אז לא לא יצא לי להיות מרושעת אליה כי בחיים לא הייתה סיבה
אבל כשהייתי קטנה שברתי לה את המשקפיים כי היא לא נתנה לי לראות טלוויזיה, אבל זה לא ביג דיל
אנונימית
i dont care
באמת הם הורידו לך את השיער?? לפני כמה זמן זה היה?
אנונימית
להעיר אותה בלמשוך ממנה את השמיכה
זה אכזרי, אני מכירה את זה מקרוב
דפקתי לה קרמבו על הראש (להגנתי אמרתי שאם היא תשקר לי זה יקרה)
שמתי לאח שלי סלוטייפ בברז מים באמבטיה וכשהוא פתח את הברז כולו היה רטוב
נקרעתי מצחוק ובאותו הרגע קיבלתי צרחות
לא עשיתי אחותי היא החיים שלי
בא לי לעשות את הדברים האלה לאחים שלי אבל הם סתם יבכו וההורים שלי יצרחו עלי :/
אנונימית
גנבתי לאחותי את השלט? משכתי לה בשיער? (היא משכה לי יותר חזק) אהה פעם אחת ב1 באפריל החלפתי את המסכת שיער שלה בעיסת נייר אבל כמובן עצרתי אותה לפני שהיא השתמשה
ולאחים שלי... אה פעם כל פעם כשבאו אלי חברות הם נכנסו לי לחדר והפריעו לנו אז חסמנו להם את הדלת כל הזמן וקראתי לאמא "אמא *שמות של אחים שלי* שוב נכנסים לי לחדר, אנחנו משחקות במיקמק הם מפריעים" חחח זה מה שאמרתי תמיד אבל יום אחד אבא שלי פתח חנות ומאז החנות היא החדר השני שלי כשחברות באות אלי אנחנו משחקות שם ורואות סדרות
אני לא עושה, אני הקורבן (אימוג'י בוכה)
כולכם פה ממש חמודים לאחים שלכם וואן
^^ לא משנה
וואו.^^^
אנונימית
שפכתי עליו מים שיקום
והרבצתי
אנונימית
התקשרתי לחבר שלה בוידאו והערתי אותה עם מים קרים
אנונימי
אכלתי מלפפון והיה לי אפצ'י אז כיוונתי את זה עליו והכל עף לו על הפנים (באותו יום הוא שבר לי את היד)
אנונימי
הערתי אןתה עם נעל פקקים
פעם אחת קפצנו על המיטה של ההורים שלי ואז בזמן שהיא קפצה דחפתי אותה והיא נפלה על הרצפה
ישבתי לה על היד והיא נשברה
דחפתי אותה לבריכה בבית כשהיא פחדה להכנס
וואי
עדיף שלא תדעו
סאמת
אנונימית
לא זוכרת אולי הבאתי להם עגבניה מצופה בשוקולד במקום כדור שוקולד, אבל אחותי הקטנה אחרי שרובנו לקחה את הבובה האהובה עליי וכרתה לה את הראש מהמקום, אני זוכרת שבכיתי על זה כי אהבתי את הבובה ההיא. וגיליתי על זה רק אחרי כמה שנים שמצאתי את הראש של הבובה.
לא אני אבל ידיד שלי שם את המברשת שיניים של אח שלו בתוך המים של האסלה והחזיר למקום/:
אנונימית
אבל ידידה שלי פרקה לאחותה את הכתף
התחיל משחק והוא הלך לשירותים ורציתי לנצח כי לא יודע למה פשוט הוא מנצח באותו מקום ספציפי כאילו ורק במשחק הזה אז החבאתי לו את השלט ה
את עדיין עם הקטע של הדג או שקרה עוד משהו?
שמתי לו קרח בגב
מה לא עשיתי לה תאמת
המצאתי סיפור שיש מכשפה שבאה וחוטפת ילדים בלילה אם הם לא הולכים לישון בזמן
שפכתי על אח שלי הקטן דלי של מים חח
כמה דברים עשיתי י י י
אחד מהדברים זה שקניתי שידה חדשה ולא היה לי כוח להרכיב אותה אז אמרתי לאח שלי שהבאתי לו אותה מתנה ואז הוא הרכיב ובלילה גנבתי לו אותה ואמרתי לו שהוא חלם על זה ושזה לא אמיתי
פעם שמתי לו מלא רוק בשיער ואמרתי לו שזה מים (הוא עד היום לא יודע)
זה ממש דוחה ואני לא יודעת למה עשיתי את זה
אנונימית
כלום הן מתות עלי
שמתי לה דברים בשמפו..
וואי אני כל היום מסתלבטת עליהם אבל מעליב
אנונימית
אני יכולה לומר מה עשו לי בטעות שברתי לאחותי את הבושם ) לא היה בו כלום אבל בסדר ( והיא לקחה את כל השריות של הזוכוכית של הבושם ושמה לי על המיטה ואמרה לי ואני מצוטטת " תדדמי בכיף "
הכי טוב זה עם קרח בגב נקמה מושלמת לאחים
אחותי השפריצה לעיניים שלי גז פלפל
אנונימי
הרסתי לה את כל האיפור כי היא לקחה לי חולצות וכסף
עבדתי על אח שלי שהוא מאומץ
דפקתי לה קרמבו בפרצוף ליד המורה הפרטית שלה
נעלתי את אח שלי בשירותים שעתיים
אנונימית
שהיינו קטנים אבא שלי נתן לנו לנסוע בטרקטור שלו בשדות (כאילו ישבנו על הבירכיים שלו) ופעם אחת לאח שלי נפלה הנעל והוא ירד להביא אותה והגעתי לגז וניסיתי לדרוס אותו (לצערי לא הצלחתי אבל באמאשלי רציתי)
אהה ואת האח השני שלי ניסיתי לנעול במכונת כביסה (כמעט הצלחתי אבל שוב אבא שלי מנע ממני, ממש תודה אבא)
לפרוטוקול אני אחות טובה. אני מכינה להם אוכל
או הבהלתי אותה או הרבצתי לה אבל זה היה לפני שנים. וזה באמת הגיע לה לפעמים.

היום היא טרוריסטית כפוית טובה ששונאת אותי בכל נשמתה אימוג'י לב שבור, מחייך קורץ.
שברתי לה שן
יש עוד מלא דברים אבל זה הכי מרושע
בטעות בעטתי לו בביצים
הרבצתי לה

זרקתי לו שוקולד לפח
איימתי עליו עם סכין(הוא בא להרביץ לי)

נתתי לה סטירה והיא בכתה(השלמנו)
רדפתי אחריה עם סכין
גזרתי לה את השיער
שמתי סלוטייפ על כל הדלת שלה ואז כשהיא יצאה אז היא נכנסה בסלוטייפ וכל השיער שלה נדבק והפנים והבגדים, זה היה מצחיק רצח
אבל עשיתי דברים מרושעים יותר לאחיינים שלי, היה אחד שעיצבן אותי ואז נתתי לו לראות את הסרטון הזה של הפרה עושה מוו כלב עושה ואז במקום הב הב היתה תמונה מלחיצה כזאת, אבל בסוף ישנתי איתו בלילה, אני דודה חמודה באמת, אנחנו גם רבים בצחוק הרבה
היה גם עוד משהו שעשיתי לאחותי וזה היה באחד באפריל כמו הקודם, אז היא היתה בשירותים ואז שמתי צבע אדום בתוך הפתח של הכיור ואז היא יצאה שטפה ידיים וחשבה שיורד לה דם וצרחה, זה היה ממש משעשע אבל ממש כאילו, אני אוהבת את המתיחות האלו של אחד באפריל
אני עשיתי לאח שלי שכתבתי בפרופיל שלו בוואצאפ ילד מוזר , זה לא בעיה שלי הוא התחיל .