466 תשובות
כי הם לא קיימים כבר.
קודם כל כי מה שאמרת לא נכון

דבר שני, חסר להם המון קסם וייחודיות שהיה להמון להקות אחרות
כי זאת חרא מוזיקה גברת איןשמותיותר220082 או בקצרה אשי22
שואל השאלה:
הם קיימים הם פשוט בצבא הם חוזרים ב2025
^^^^מסכים עם זאת ששומעת opeth
כי מה הם קשורים
נירוונה הם הכי טובים.
כי לא פשוט לא
^^אפילו לא הכי טובים בגראנג' סורי
כי הם לא הלהקה המוצלחת ביותר בעולם ולא לוקח זמן להבין את זה..
ההצלחה שלהם מבוססת על סימפיות מילדות בנות 14
נירוונה הם מלכי הגראנג.
^פארל ג'ם
ברו יש להם יותר מ 90 מיליון מעריצים (לפי האתר sportskeeda).
ולא כל המעריצים סימפיות בנות 14.
תנו שם של להקה אחרת יותר גדולה מהם (חוץ מהביטלס).
^^קווין, לד זפלין, מטאליקה
כי הם גרועים, יש להם מוזיקה רדודה, זולה, מטופשת, מלודיקה מטופשת ועוד...

^אשמח לעזור לך- גאנז נ' רוזס, דף לפרד, קיס
כיסא שרצח את חצרוני אני מעריצה אותך ואתה אומר עובדות.
דינמיט גם אני וגם אתה יודעים שהרוב המוחלט של המעריצים שלהם הן ילדות (חשוב לומר שהן מהמין הנשי) והן עוד לא עברו את גיל 17...
אני מניחה שתוכל למצוא גם נשים מבוגרות יותר שמוצאות זמן לפנטז על בחורים קוריאנים אבל בכל זאת הן מבוגרות וזה מגוחך
קווין, ביטלס ולהקות אחרות כבר לא מוציאות שירים, ביטיאס כן
^^ובכל זאת הם עדיין טובים יותר
אבל קווין הרבה יותר מוצלחת
סורי אבל מוזיקה שאני לא אוהבת וממש אין להם 90 מיליון מעריצים צאי מהסרט תודה
זה מזלזל בלהקות האמיתיות הגדולות תתבגרי
כי אין להם משהו שמיחד אותם משאר הלהקות קייפופ האחרות
מי שמעדיף ביטיאס על ליטרלי רוק/מטאל פשוט מוזר מחילה אמרתי את שלי
קווין הרבה יותר מוכרת והרבה יותר מוצלחת
איימ ונילה בייבי
אם את אוהבת את הלהקות האלה אני מעריצה אותך.
שואל השאלה:
אבל זאת עובדה. יש להם מאות מליוני מעריצים. הם עשו היסטוריה
בכלל שמעתם את השירים שלהם? יש להם שירים ממש עמוקים ויפים ולא רק כמו הפופולאריים.
אני שומעת קייפופ ודווקא ביטיאס הם הלהקה עם המוזיקה שנשמעת הכי משמעותית ועמוקה ויש הרבה מוזיקה כזאת בקייפופ.
יש להקות שההשפעה שלהם הייתה הרבה יותר גדולה, נניח ביטלס נירוונה או קווין כל אלה נחשבו הלהקה הכי גדולה בעולם בשלב מסויים,
בשביל להגיע לרמה הזו צריך להיות עם מסר והשפעה, משהו שישנה את המוזיקה ואולי דור שלם
ולbts פשוט אין את זה
נירוונה עשו הרבה יותר היסטוריה מביטיאס האלה..
אז גברת איימ ונילה בייבי
אני מעריצה אותך. !!
שואל השאלה:
יש לביטיאס יותר צפיות ויותר
עוקבים ביוטיוב מכל הלהקות שרשמתם פה. כולל
הביטלס. וזאת עובדה אתם
יכולים פשוט לבדוק
וגם בלי קשר לזה להיות חלק מהלהקת רוק מוצלחת ולהקת מטאל מוצלחת זה הרבה יותר קשה מרוב הזאנרים במיוחד קייפופ. תגידו מה שתגידו זאת עובדה
ככה
ימני קיצוני אך חברתי
גם אותך אני מעריצה
ביטיאס היא להקה מצליחה,אבל לא הכי מצליחה.
גם להופעות שלהם יש 100 מיליון+ צפיות
שואל השאלה:
המוזיקה שלהם והכתיבה שלהם הצילו מליוני אנשים. השירים שלהם מבוססים על לאהוב את עצמך. לא לפגוע בעצמך. להאמין בעצמך, אתם אפילו לא יודעים את זה
^ בדיוק
יש להקות עם כתיבה הרבה יותר עמוקה.
כל כך הרבה סיבות למה הם לא הלהקה הכי מוצלחת בעולם
וטוב שכך שהם לא. בלתי נסבלים
כי המצאת את העובדות שציינת בשאלה וכל ההייפ סביבם זה בנות 14 אובססיביות מדי
אשי22
שאלה מעצבנת אבל דרך יצירתית מאוד לנסות להגיע לשאלות החמות
בטוח זה יהיה מתישהו
סימה את מקסימה.
דינמיט, עובדה מעניינת- קווין וביטלס ממשיכים להוציא שירים חדשים.

ביטלס הוציאו שיר חדש ואלבומי דלוקס חדשים לפני כמה ימים; לפני שנה החלו לעבוד על אלבום עם להקת הרולינג סטונס, שגם יותר מוצלחת מביטיאס

קווין הוציאו בשנה שעברה (בערך) 7 שירים חדשים ואלבום דלוקס חדש; השנה הוציאו שיר חדש והוצאה מחודשת לשיר אחר.
גם אתה עידן החציל גם אותך מעריצה קייפופ זה חרא רצח.
וואו תודה רבה
מהשם שלך גם את
שואל השאלה:
סימה אופנה אופנתית, את יכולה לבדוק בעצמך
ולראות שממש לא המצאתי.
קייפופ זה לא ז'אנר, זה industry.
יש ראפרים קוריאנים, למשל
איןשמותיותר220082, אשמח לקבל שמות של אנשים שה"מוזיקה" המסרטנת הזו "הצילה" את חייהם
דיי דיי דיי כיסא שרצח את חצרוני אתה מקסים.
איזה אנשים מקסימים יש פה (האלו שלא בצד של קייפופ חרא על הזאנר הזה סיימלי לב שבור )
אדון דינמיט לך לעשות קקי בדלי.
אתה לא רצוי
אני אוהבת אותם אבל אין להם משהו יחודיי שמבדיל אותם משאר להקות הקייפופ שיכול לגרום להם להיות מוצלחים כמו קווין או הביטלס לצורך העניין
זה הרבה מעבר לצפיות זה השפעה
לד זפלין שינו את כל הרוק שהיה
פינק פלויד היו איקון פוליטי עצום
נירוונה גרמו לדור שלם לכעוס על הממסד ולהבין כמה הוא דפוק
והביטלס כל כך משפיעים שאפשר לחלק את המוזיקה למוזיקה לפני הביטלס ומוזיקה אחריי הביטלס

אז גם אם יש להם יותר צפיות או לייקים בבירור אין להם אותה השפעה
שואל השאלה:
הכיסא שרצח את חצרוני, אתה
מוזמן להמשיך לנסות לעבוד על עצמך. זאת ליטרלי עובדה זה שבישראל שונאים אותם זה ממש לא אומר שבכל העולם שונאים אותם. למה אתה כל כך שונא אותם? חוץ מזה שהמוזיקה שלהם "חרא"
כי מי שומע אותם
^וואו זה מדויק מדי.
כי הם גרועים
כי יש את ארקטיק מונקייז בעולם
על מה המינוסים? זה דעה
^^^^^באמת? בישראל שונאים את הביטלס? אשמח להסבר למה המבקרים מחשיבים את ההופעה של פול מקרטני בישראל לטובה ביותר? איך כל ההופעות של מרק מרטל (הסולן לשעבר של קווין) עשו סולד אאוט בארץ? איך המבקרים נתנו להופעות של קווין ביקורות מעולות? למה כל המדינה התאכזבה בשנות השישים כשהיבטלס ביטלו את הופעתם בישראל?
הם לא הכי מצליחים בעולם כנראה כי הם מקוריאה ולא שרים באנגלית, אז יש מחסום מסוים וכמו כן,; אנשים שופטים לפי המעריצים ולפי זה שמדובר ב"קייפופ" למרות שזאת בסך הכל מוזיקה בקוריאנית.

אז כן זאת הסיבה.

ואיכות במוזיקה זה סתם קונספט דפוק.
אני אומרת את זה בתור אחת שאוהבת "להקות איכותיות"
שואל השאלה:
הכיסא שרצח את חצרוני, לא דיברתי
על הביטלס, לא אמרתי שבישראל שונאים את הביטלס. אמרתי שזה שבישראל שונאים את ביטיאס לא אומר ששונאים אותם בכל העולם
כי השירים שלהם זה קקה בפיתה
הם כלכך גרועים שהאוזניים שלי מדממות
אנונימי
כי קשה יותר להגיע לקהל רכב של מאזינים כשהם מנגנים בשםה זרה
וההבדל בין ביטיאס לנירוונה שנירוונה לא פעילים כבר שלושים שנה והם עדיין פופולריים מאוד ורלוונטיים. נירוונה זאת מוזיקה איכותית שרוב העולם מכיר והשפיע על המוזיקה
להקה מדהימה מכל בחינה שהיא. וביטיאס מוזרים
זה מאוד הגיוני
אדון אנונימי עם האוזניים המדממות
אני מסכימה איתך.
כי המעריצים שלהם הן בנות 14 מתלהבות וואנאבי קוריאניות, אין להם את העצמה והקסם שהיה לכל הלהקות הכי מצליחות בהיסטוריה. 90 מיליון מעריצים זה כלום ביחס לביטלס לדוגמה, שכל העולם אהב אותם. כמו שג'ון לנון אמר, הם היו יותר פופולריים מישו.
אנונימית
כי הם שרים על חמאה ופצצה
אנונימית
כי הם לא לבנים
כי זה להקה חרא עם מוזיקה חרא
אנונימית
אני חושבת שביטיאס ממש טובים
אבל יש אנשים שלא
כל אחד אוהב סגנון מוזיקה שונה לדעתך זאת הלהקה הכי טובה בעולם ולדעת אנשים שלא אוהבים קייפופ הם גרועים:(
אבל צריך לכבד את הדעות של כולם ולהבין שכולנו שונים עם טעם שונה
אני אגיד את זה שוב
להיות הלהקה הכי גדולה בעולם זה מעבר לצפיות וללייקים זה ההשפעה שיש להם על המוזיקה
אנונימית עם התשובה של כי להקה חרא עם מוזיקה חרא
אני מסכימה איתך גברת אנונימית את מקסימה.
מי זה ביטיאס?
אנונימית
כי יש להקות מצליחות יותר כמו שרשמו נירוונה, ביטלס, קווין..
ומה שרשמת על עוקבים ביוטיוב וכל זה, זה לא אומר שמעריצים אותם יותר. פשוט הקהל ששומע קייפופ לרוב צעיר ויותר מתעסק ברשתות חברתיות אבל זה ממש לא קשור לכמות מעריצים
גם השירים שלהם בד"כ נורא קצביים ועם אפקטים קוליים או מנגינה שלדעתי די חופרת ויש הרבה אנשים שחושבים ככה ופחות מתחברים לזה
ביטיאס להקה של קייפופ מוזרה כזאת
הזאת עם השם "רוגשתי" אני מסכימה איתך מאוד.
וגם להקות רוק/מטאל עובדות הרבה יותר קשה אף אחד לא יבין כמה שנים לוקח ללמוד גיטרה,בס,תופים, ואפילו פסנתר במיוחד בלהקות מטאל והתפתחות הקול
בלי קשר לזה קייפופ זה קקי רצח
^^תכלס אין על רוק
באמת ז'אנר טוב מידי
רוק זה אלוהי.
מחזקת
נירוונה וכיסא שרצח את חצרוני פשוט טובים מדי לעולם הזה, גם ימני קיצוני אך חברתי.
ביטיאס פשוט לא. פשוט לא.
ביט מיי אס אולי
rammstein לוקח בלי מלח
^אל תשמע ראמסטמין בבקשה, במיוחד אחריי מה שהזמר שלהם עשה
אני אוהבת אותך הזאת שאמרה שאני טובה מידי לעולם הזה!! מסכימה ומחזקת במיוחד עם האנשים האלה ששמת גם את מאוד מקסימה !
לימונציק אתה מדהים. ראמשטיין זה אלוהי.
מה הזמר שלהם עשה ה ה ה ה !
^ הוא 0ימם נשים ואנ0 אותן
ח ילדים בני 15 שלא מכירים להקות וזמרים שנולדו לפני נועה קירל זה תמיד מצחיק
אין מצב מה.
^אפשר לבדוק בגוגל
איזה שירים עמוקים?!
הם שרים על פאקינג חמאה
באמת שלביטיאס לא מגיע כלום בהיכל התהילה.
הם כוכבים רק כי הם היו בין הראשונים שבאמת היו קוריאנים שפרצו לעולם.
רק בגלל שהשפה היא לא רק אנגלית? לא פשוט לא.
יש להקות הרבה יותר טובות, וזה לא רק מבחינת זאנר. גם מבחינת העומק של הכתיבה.
דה נייברהוד,
קווין,
ביטלס,
ומה עם ראד הוט צילי פפרס??
כי המוזיקה שלהם מזעזעת
אנונימית
יש להם קצת יותר משירים על חמאה ואני אפילו לא מכירה את כל השירים שלהם
אנשים סתם שופטים על סמך שיר אחד
וזה נכון להרבה להקות קייפופ
יש לי שאלה לכל אוהבי הביטיאס- מה שינו ביטיאס בעולם המוזיקה? הם עשו משהו שאף אחד עוד לא עשה? יש להם טכניקת נגינה מיוחדת שפיתחו?

ועוד שאלה- הם יודעים בכלל לשיר? כואבות לי האוזניים מהאוטוטיון הזה (שגם שמים לב אליו)
^^^^ הליריקה בשירים של rhcp מזעזעות
עם השאר אני מסכים אבל
ביטיאס זו הלהקה הכי נוראית ששמעתי
למה הם צריכים לשנות משהו בעולם המוזיקה כדי שאנשים יאהבו אותם ויקשיבו להם?
לימונציק אני מסכימה איתך.
שואל השאלה:
בבקשה תשמעו עוד שירים חוץ מה5 שירים הכי פופולרים שלהם ואז תבינו.
^שמעתי, לא השתכנעתי
^^^^ הם לא חייבים בשביל שיואהבו אותם בם חייבים בשביך להיות הלהקה הכי גדולה בעולם
שואל השאלה:
הם עשו היסטוריה כלהקת קייפופ. אנשים שוכחים שהם לא להקת רוק.
שואל השאלה:
איזה שירים שמעת ?
^מסכים, יש אפילו פרק בגרוויטי פולס שמסביר כל הלהקות המטופשות האלה הן קופי פייסט
שואל השאלה:
j.w like.. damn, אני כל כך מסכימה איתך
כי המוזיקה שלהם פחות אהובה על הקהל העולמי. ותאמיני לי ששמעתי כמעט את כל השירים שלהם וזה לא משהו שאנשים שלא חובבי קייפופ יאהבו
ביטיאס זה להקה מדהימה ולשאלה שקודם אחד מכם שאל הם הצילו אותי אני הייתי בדיכאון עמוק ואחרי שהכרתי אותם יצאתי ממנו תוך כמה חודשים ואני מכירה עוד בנות כאלה
וגם חברי הלהקה עברו דברים קשים בחיים אז תפסיקו לרדת על אנשים שאתם לא יודעים עליהם שום דבר כי כמו שאחד מהם אמר 'אתם אולי מכירים את השם שלי אבל אתם לא מכירים את הסיפור שלי'
אנונימית
^^^^^^ מסכימה
אחותי מעריצה של כל הקייפופ וכל זה ואני שומעת מה היא שומעת, הכל נשמע אותו דבר
אין ללהקות איזה קסם מיוחד יותר מידי, הכל פשוט דומה וזה כבר משעמם.
אולי יש להם שירים על אהבה עצמית וכל זה אבל זה לא שאין שירים כאלה בזנרים אחרים כדי שזה יהיה מיוחד
אחותי שומעת מלא להקות קייפופ, מלא והכל נשמע אותו דבר, אין שוני בין אף להקה
כן, כל להקת קיי פופ דומה לאחרת.
בגדול זה כמו מוזיקה בישראל, הכל אותו דבר והכל אותם שטויות פחות או יותר.
רק שהמוזיקה הזאת פרצה ושלנו לא. (זה לא אותו הדבר אבל יש דמיון)
איך כל להקה בקייפופ נשמעת בדיוק כמוהם?

אולי דברים נשמעים דומה אבל לא בדיוק אותו דבר.
קווין עשו הופעה אחרי שהם נפתרו בלי הלהקה עצמה והאולם היה מלא
תסבירי את זה?
bts ממש לא הלהקה הכי מוצלחת
אנונימית
באחד מהסיבובי הופעות שלהם כל הכרטיסים נמכרו תוך4 דקות
זו להקה מטורפת תפסיקו לרדת עלייהם
אנונימית
כי לא כולם אוהבים קייפופ
כי השירים שלהם מזעזעים
הייתי הורגת מישהו כדי לא לשמוע את השירים שלהם
ובכללי מה שכתבת לא נכון.
ויש המון כמוני שלא סובלים קייפופ (בלי להעליב כמובן אף אחד אבל אני פשוט לא מתחברת לזאנר)
נשמה , אני לא שונאת את בי טי אס
אבל אם תשווי אותם לביטלס באיכות ובפרסום הם כלום
אנונימית
גברת tsunade
אני מסכימה איתך מילה ומילה קייפופ זה ממש דימום מהאוזניים
את מקסימה.
לא צריך להשוות בכלל. למה תמיד משווים?
חברה יש את גורילאז הלו?
אמאמאמ
תכלס מגיע להם להיות הכי מצליחים
דיי דיי ליטרלי אמאמא פרצוף גולגולת
אמרתי לך שיש פה הזויים
השירים שלהם מזעזעים לאוזניים למוח ללב ולבטן
השירים שלהם עושים לי רצון להקיא את כל מה שיש בגוף שלי.
אמאמאמא
כן ביטיאס זה כלכך זבול
ביטיאס זה חרדות.
הם שרים על חמאה
ביטיאס זה פחד לא מוסבר
כי א אין להם שירים טובים ב רק אנשים שאוהבים קייפופ אוהבים אותם אז זה אל אפשר עם בכלל שהם יואו
אנונימית
מי הקקונה הזבול הזאת ששמה מינוס גם כן שומעת שירים על חמאה סיימלי לב שבור
יש להם שירים עם משמעות עמוקה יותר מהשניים שאת/ה מכיר אז תבדוק לפני שאת/ה מגיב/ה
איזה משמעות הם כותבים את השירים של עצמם? לא זה הכל טרנד מפגר
אמאמאמא
קיצר יש פה אנשים ממש מוזרים.
אין שום הערכה אליהם כי הם סתם בובות על חוט ולא מוזיקאים
הם לא מנגנים וגם אם כן לא ברמה של מארק נופלר או דייב גרול אין להם קצב כמו של טיילור הווקינס או דייב גרול ופשוט גם אם המוזיקה שלהם טובה (והיא לא) היא באה ממחשב ולא מכישרון שנבנה במשך כל החיים שלך
לכל האנשים שמעריצים ביטיאס אני רוצה להבין למה אתם כל כך מתים עליהם
הם יותר מפחידים אותי מאייל גולן לפחות לאייל גולן יש לפחות שירים על דברים אנושיים אבל הוא זבול גם
כן הם לא מנגנים כלום לא מקליטים את המוזיקה שלהם אפילו זה הכל שימוש בתכנולוגיה מפגרת
בטכנולוגיה
מתן אתה כל כך צודק. ביטיאס לא יגיעו לא היו ולא יהיו בחיים ברמה של נירוונה או של דייב גרול או של הביטלס וקווין
העבודה שנירוונה לא פעילים כבר 30 שנה והם עדיין מאוד מאוד מאודד מוכרים,רלוונטים,פופולריים,והאהובים זאת פשוט ההוכחה שהם טובים עם מוזיקה איכותית והם השפיעו מאוד על מוזיקת הרוק והגראנג.
ביטיאס לא יגיעו לרמה שלהם בחיים.
מי עושה לי מינוס
^^^^ אייל גולן מחריד לא פחות
בי טי אס זה מוזיקה חרא רצח יש להקות הרבה יותר טובות המוזיקה שלהם מחרידה
אנונימית
נירוונה את כלכך צודקת זו לא הם זו בינה מלאכותית הכל אני בטוח
דיי דיי כן הם אפילו לא מנגנים בעצמם להיות בלהקת רוק/מטאל זה כל כך הרבה יותר פאקינג קשה.
אתם יכולים להתווכח איתי על זה אבל אלו עובדות.
כי הם חרא להקה לרא שירים ונאצים בתחת
רוגשותי את צודקת.
באמת מי הזבל שעושה מינוס
ו"רוגשתי" אייל גולן מזעזע. אני חושבת שכולנו פה יכולים להסכים עם הדבר הזה גם המוזרים האלה של הקייפופ. מחילה מזרחית זה מזעזע מכל בחינה שהיא.
נירוונה את צודקת זה כמו להביא למישהו פרסומת ככה הם עושים בשירים הכל זה לא הם זו לא האומנות שלהם זה חרטא
כי עדיין יש אנשים בעלי אוזניים דעה ומוח
מזרחית זה דבר מזעזע
מבחינתי הם הכי טובים בעולם. ולשפוט אדם על פי הטעם המוסיקלי שלו זה מזעזע באמת, היכולת הזאת של אנשים לחלחל שנאה ואי קבלה כלפי אנשים ששומעים מוסיקה שונה משלהם.
thv
אז האוזניים שלך לא עברו בדיקה
סורי אבל לא
כןכןכן הקטע שעושים בשבילם את המנגינה אפילו גיטרה או תופים הם לא עושים.
רוק ומטאל זה הרבה רמות מעל מכל כך הרבה סיבות.
במיוחד שהרבה אבל הרבה יותר קשה להיות בהלהקת מטאל.
התפתחויות קול,תופים,גיטרה,בס,פסנתר,דפאק ועוד מליון וללמוד בגיטרה בצורה מקצועית ממש (חשמלית) זה לפחות שבע שנים כלל ההתחלה של גיטרה קלאסית. ותופים זה הרבה הרבה שנים ללמוד את כל ביחד במיוחד כלהקה והקטע שקורט יודע לנגן ברובם. קורט הוא ההגדרה לשלמות אי אפשר להתווכח עם זה. גם מנגן על הרבה דברים ועדיין רלוונטי אפילו שהתאבד מלפני 30 שנה.
סורי נוט סורי אתם לא תווכחו איתי על זה.
אתם לא יכולים להתווכח איתי על זה.
מגבונים לניקוי הטוסיק זה לא לך
גזור אתה צודק.
חחח גרמתי לך להגיד את המשפט הזה
נועה קירל מזעזעת מחילה אפילו לא בנות 13 זה ממש ילדות בנות7 שרוקדות היפ הופ אבל עזבו הן הכי הזויות לא קשורות בכלל אבל עדיין
ממש ממש לא, ובלאקפינק יותר מצליחות, איו למה לעודד אנטישמים
נירוונה 1994 קווין.
מגבונים לניקוי הטוסיק
מגבונים לניקוי התחת ההשראה
רק תהבהיר משהו
קורט קוביין אולי סוג של גאון מוזיקלי אבל לא הגיטריסט הכי טוב שראיתי נגיד ככה
לא שאני איזה מבין גדול אבל בטח שאנשים כמו מארק נופלר או evh הרבה יותר טובים ממנו
פשוט הם כתבו מוזיקה והוא כתב שיר
מה הקשר לעודד אנטישמים.
סליחה ילדת קייפופ את לא יכולה להתווכח עם זה שנירוונה הביטלס וקווין הרבה אבל הרבה יותר מוצלחות ואיכותיות.
ובלאקפינקס יותר גרוע אפילו בקיצור זה רק הולך ונהייה יותר ויתר גרוע
חחלחחלחחלחלחלח טוסיק.
חחחחחח טוסיק חחחחחח
צריך לפתוח עצומה של להכחיד את הקייפופ רציני
וגם את המזרחית.
טוסיק זאת מילה מצחיקה מאוד.
אני גם שונאת את ביטיאס אני בכללי לא בעד קייפופ רק בלאקפינק, אני לא ממש שומעת תלהקות האלה אבל אני יודעת שהן לא סתם מצליחות
"יש לביטיאס יותר צפיות ויותר
עוקבים ביוטיוב מכל הלהקות שרשמתם פה. כולל
הביטלס. וזאת עובדה אתם
יכולים פשוט לבדוק"


בתקופה של הביטלס וכל זה לא היה בכלל יוטיוב ורשתות חברתיות אז ברור
לא הבנתי מה ניסית להגיד
ונועה קירל מה קשור זאתי עכשיו זה לא הכתיבה שלה חוץ מלדבר על הטקסים שלה היא לא עושה ומדברת על אף אחד
מסכימה יו גירלל ^^^^^
אנונימית
לא יודעת היי סתמי
פשוט עניין של סגנון
רוב העולם לא אוהב קייפופ
מתן
לדעתי קורט בין הגיטריסטים המוצלחים בזאנר של הרוק אם לא במוזיקה עצמה
אבל זאת כבר דעה אישיתת!!
לא יודעת היי
לבלאקפינק יש את עמוד היוטיוב הקשור למוזיקה עם הכי הרבה בעולם*********
נירוונה 1994 בידיוק
בלינקקית
לכי לעשות קקי בדלי
הביטלס,קווין,ונירוונה הרבה יותר מוצלחים תמיד יהיו מוצלחים ותמיד היו מוצלחים.
ושוב נירוונה לא פעילה כבר שלושים פאקינג שנה והם עדיין רלוונטים ומוכרים והאהובים ופופולריים. שתביני לא פעילים שלושים שנה ועדיין יש להם קהל רחב מאוד ורוב האנשים בעולם מכירים אותם.
סליחה ילדונת הפעם את לא יכולה להתווכח עם זה.
היא מדברת על קייפופ, לא על הז'אנר של להקות שלכם.
עבר זמנם של ביטיאס ויש להקות חדשות. המעריצים של ביטיאס ממש טוקסיק וזה מוריד מהלהקה ממש.
אז זה למה, כנל לגבי בלאקפינק.
בלינקית שמעת? לכי לעשות קקי בדלי
מישהו חשב שהלהקות הכי גדולות בהיסטוריה היו קיימות בתקופה שבה לא היו לייקים ועוקבים?
shi את צודקת
קייפופ זה חמישים סוגי סרטן
shi צודקת לגמרי
היום יש להקות יותר פעילות שמגיעה להן יותר במה
אני מאוד יכולה, אני ממש לא יורדת על הלהקות שלכם, אבל מה לעשות שלבלאקפינק יש קהל יותר רחב, ויש לזה סיבה, הן פשוט מושלמות מכל סיבה, מעבר למוזיקה, הן פשוט מודל לחיקוי.
לא יורדת על זה שאתה סטאן של קווין או וואטאבר אני לא זוכרת תשם בלאקפינק תמיד יותר טובות
taylor אתה צודק
נירוונה, סתם שתדע/י זה שאת לא מתחברת למוזיקה הזו לא אומר שצריך להכחיד אותה.
קייפופ זה פופ בקוריאנית.
אז מה בדיוק לא בסדר פה מבחינתך?
נ.ב עבר זמנם של נירוונה אמנם יש עדיין אנשים שמקשיבים להם וזה בסדר גמור, גם אני מקשיבה להם לפעמים אבל אני לא באה ואומרת שצריך לשכוח מהם נכון?
בלינקית תשלשלי
מגבונים לתחת וואטאבר את צודקת.
קייפופ זה הרבה יותר מחמישים סוגי סרטן לא צחוק דיי מזעזע לשמוע את זה. !!
קודם כל את ממש טועה, יש להקות עם כמות מעריצים הרבה יותר גדולות מביטיאס ועם שירים יפים פי אלף
אנונימי
יופי להם שהם לא עובדים שלושים שנה הם כבר לא רלוונטים
איך לא רלוונטים הם הפכו לסמל יסתומה
צ'ילי פפרז הכי טובים שיש אין וויכוח על זה אפילו
קודם כל מי נתן לך את הזכות להשתמש במילה סרטן פה? דבר שני, ואני אגיד את זה שוב קייפופ זה ז'אנר זה שאת לא מתחברת אליו לא אומר שצריך להכחיד את זה.
אמרו לך שאת טוקסטיק?
shi
לא ממש עבר זמנם של נירוונה הם עדיין מאוד רלוונטים ופופולריים והיום הרבה מאוד מקשיב להם.
התחיל כאן קרב מעריציאיםם בקייפופ זה הריבים הכי מעניינים חחח
עבר זמנן הכוונה לתקופה שלהם. ואמרתי שיש עדיין שמאזינים להם וגם אני לפעמים מקשיבה להם.
אבל באיזו צורה הם רלוונטים? הם לא פעילים בכלל.
בלנקקית
צער לי לבשר לך אבל פה את טועה רצח.
בלאקפינק בקושי מוכרים בעולם המוזיקה ונירוונה כולם מכירים. מבוגרים וילדים כלל במיוחד האיכותיים. פשוט עובדה שנירוונה לא פעילים שלושה עשורים ויש להם קהל רחב יותר מקייפופ
בידיוק
כן הם לא ככ מוכרים...
אני לא מתווכחת עם הטעם שלכם כל אחד שיואהב משהו רוצה אבל בלאקפינק יותר טובות
והם רלוונטים בכוונה שהם עדיין דוברים. מאוד מדוברים אפילו.
בלינקית בת כמה את
לא... יאללה הלכתי לשמוע pretty savage בבי
טוב שאתם לא בודקים ערוצי יוטיוב של ילדים שבונים מחסה ביערות הגשם
יש להם הרבה עוקבים זה לא אומר שזה שיטת המגורים הפופולרית בעולם
וגם אם אתם שומעים מוזיקה שמסוגלת לגרום למישהו להקיא אל תתפלאו ששונאים אותכם
אני בחיים לא ראיתי מישהו שלא אוהב את dumb או את everlong או את hey jude
זה מוזיקה לכולם ובשביל אנשים שיודעים כמה קשה חנגן אפילו את הדברים הפשוטים האלה אנחנו מעריכים אפילו יותר וזה למה אנשים איכותיים שומעים רוק
יש לי עצבים רק לשמוע את השם של השיר
בלנקקית
ביי ? אמ
מתן. אתה פשוט איכותי. הדעות שלך כל כך נכונות ברמה של עובדות.
הזקן של וואטאבר
נכון. הם פשוט נראים אותו דבר לא קשור אבל עדיין!!
אני אגיד את זה שוב, קייפופ זה ז'אנר מוזיקלי, וזה בסדר לחלוטין לא להתחבר לז'אנר הזה, זה לא משהו רע.
אבל להגיד שצריך להכחיד את זה או להיות גזעני כלפיהם או כל דבר אחר זה כבר לא בסדר וזה כן רע.
אף אחד לא בא אליכם ואמר לכם " צריך להכחיד את הלהקה שאתם אוהבים" או "מה שאתם מקשיבים לו זה גועל נפש ולא צריך להתקיים בכלל".
אנשים יוצרים מוזיקה כי זה משהו שהם אוהבים, ויש אנשים שמוצאים מקום בלהקשיב לדבר מסוים.
אז לבוא ולהגיד על הדבר הזה כל מיני דברים כי לדעתכם זה לא נשמע טוב זה מה זה לא בסדר וזה הכי תת רמה שיכול להיות.
כי בתור בן אדם אני אומרת את זה, אני לא אלך ואגיד למישהו כל מיני דברים מגעילים על מה שהוא מקשיב.
מה אכפת לי למה כל אחד מקשיב? שכל אחד יקשיב למה שהוא רוצה זו בחירה שלו.
גם 99% מהאנשים שאומרים שקייפופ זה ח*א מוזיקה הקשיבו רק לשירים של ביטיאס או שירים פופלרים ממש
כמו נגיד "באטר" "דינמייט" "how you like that" "dududu" יש מלא שירים מדהימים, גם של להקות שהן לא פופולריות.
תפסיקו לשפוט דברים בלי להכיר את זה, או סתם כי הם אסייאתים אז להיות גזענים כלפיהם.
ולגבי העיניין של להיות גזעני כלפי אסייתים. מה עוזר לך ההתנהגות הזו?
"הם אוכלי כלבים" קודם כל, לא כולם אוכלים כלבים, ומי אמר שהם אוכלים כלבים? זה שהם אוכלים הרבה דברים שאתם לא, לא אומר שהם אוכלים כלבים.
והעיניים שלהם, מה הבעיה איתן? הן ממש יפות ויש מלא אנשים שהם לא אייסתים ויש להם עיניים כאלו.
תהיו אנשים טובים ותפסיקו לשפוט, זה רק עושה לכם רע.
זה לא הכמות זה העוצמה של המעריצים, הם ליטרלי צורחים על ביטיאס בכל מקום שנמצאים בו. (אומרת את זה כארמי לשעבר)
כי הם חרא זמרים. היה להקות הרבה יותר טובות מהם ויהיה להקות הרבה יותר טובות מהם.
אנונימית
הם זמרים מדהימים, הם ממש לא ח*א.
זה נכון שיש להקות יותר טובות ויהיו אבל כל אחד טוב בצורה שלו.
shi
אמרת לי את הדבר הארוך הזה? מקווה שלא אין לי כוח לקרוא את זה
כן אמרתי, אין לך כוח לקרוא בעיה שלך.
אני אסכם לך, תפסיקי לשפוט דברים שאחרים אוהבים.
shi לא להעלב אנחנו טוקסיק גם ללהקות רוק
זה פשוט כואב לראות מוזיקה שלא התאמצו בה ביצירה שלה ובהופעה שלה
אם את שואלת למה אנשים שונאים את imagine dragons זאת בדיוק הסיבה
איפה הכלים שלכם למה הכל אלקטרוני למה התחלתם בתור להקה וסיימתם בתור אנשי פופ חסרי נשמה
shi
כוסעמק מי כותב הודעה כזאת ארוכה תכתבי תקציר לפחות
בגלל שהם בובות על חוט
בגלל שהם טובים ומוצלחים אבל הם לא המציאו משהו חדש משהו מיוחד משהו שמשנה
משהו שבאמת משאיר חותם
אנונימית
האנונימי עם החמאה ומתן
אני מסכימה איתכם.
ברור שאנשים טוקסיק לעוד להקות זה לא קשור, אני פשוט מנסה להבין את הקטע של לשפוט מוזיקה שמישהו אוהב נטו כי אתה לא אוהב את זה.
אמאמאמט
רחמים על שואל השאלה. לא יודעת אם הבן אדם מתחרט על הרגע שהוא שאל את הדבר הזה אם הוא לא מחובר לסטיפס כשהוא יכנס יהיו לו איזה אלף התראות
(מחילה אם את אישה אבל עדיין )
קיצר זה מאוד הגיוני למה הם לא הלהקה הכי מצליחה בעולם!!!! מאוד מאוד הגיוני.
עם קורט היה קורא את התגובות שלכם הוא היה מתהפך בקברו
אמאמאמא
אני מסכימה איתך שהם לא הלהקה הכי מצליחה בעולם, אבל אין צורך לשפוט אותם רק כי את לא אוהבת אותם.
זה מה שאני מנסה להגיד פה
די נו אני בטוחה שהם טובים הרי איך הם הצליחו למשוך כל-כך הרבה מעריצים?
אבל מה לעשות שקייפופ לא כזה אהוב או נלקח ברצינות וזה בסדר
אנונימית
ליטרלי. קורט בטוח כל כך מאוכזב מהמוזיקה שיש היום לא צחוק וגם הפוטרים הורודים האלה..הוא היה מתאבד שוב אם הוא היה רואה את זה. פשוט אכזבה של פוטרים. מיותרים.
קיפול זה טרנד כמו אורן להב בא ונשכח ומביך על הדרך
נירוונה 1994 זה כל-כך נכון
לפחות קורטני נשארה לראות את כל החרא שיש היום
אני שונאת את אורן להב.
כןכןכן מזל שקורטני נשארה אני מעריצה אותה.
בטוח היא מאוכזבת מהפוטרים האלה ליטרלי רחמים
לפחות קורטני מוציאה אלבום חדש בכריסמס
קצת תוציא אור לכל החושך שיש היום
איאעאעאעאעא. מה. לא ידעתי.
תגידו מה שתגידו, לא ראיתי את הלהקות שלכם מקבלות הזמנה לבית הנשיא בארצות הברית וגם לא לקבלת אות בבית המלוכה בבריטניה.
זה שאתם לא אוהבים מוסיקה מסוימת ושופטים אחרים על זה זה מזעזע, כמות הגזענות פה זה באמת מחריד.
מה זה כל המרמור הזה במקום אחד, יש פה כמה שהייתי מציע להם פסיכיאטר.
thv
קורטני היא ההשראה של כולנו. אמורה להיות ההשראה של כולנו גם כן בלנקקית הזאת עושה קקי בדלי.
גזענות דאפק את שרוטה?
נירוונה היא עושה שלשול עכשיו
אנשים פה עולים לי על העצבים זה עניין של טעם אז די כבר אם הילדותיות הזאת תנסו כמה שאתם רוצים להכחיש ביטיאס מפורסמים והרבה בזכות עצמם יש להם מלא מעריצים הם זכו במלא דברים ועוד.
זה שאתם לא מעריכים אותם זה כבר בעיה שלכם אבל תשמרו את זה לעצמכם למה לעשות רע? באמת שואלת
אתם בול האנשים האלה ששונאים אנשים ספציפיים בגלל הטעם שלהם במוזיקה וזה ילדותי ומעצבן.
יש להם שירים שעזרו לאנשים אתם לא תבינו אבל לאחרים הם חשובים אז מה הבעיה בפשוט לקבל את זה? זה כמו שלכם יש זמר שחשוב לכם ולא כולם אוהבים אותו אבל לכם הוא חשוב כולכך
אני באמת מנסה להבין מה הם עשו שאתם כולכך שונאים אותם
אה זה שהם קוראנים? זה שהם מקבלים הערכה? זה שהם מקבלים אנשים כמו שהם? זה שהם חשובים למלא אנשים?
מה אמרתי ילדותים.
דרך אגב אם זה בגלל שהם קוראנים אתם אמורים לדעת איך זה מרגיש שאנשים שופטים אותך רק בגלל איפה שנולדתה נשמע מוכר נכון?
אז בקיצור חמודים כול אחד ומה שהוא אוהב אז די כבר.
נמאס ממכם יאללה תתחילו לחפש חיים בבקשה
thv הזאתי זאת
ילדונת מה הקשר גזענות ימוזרה
(גם אני הייתי מציעה לעצמי פסיכיאטר)
אבל את לא יכולה להתווכח עם העובדה שיש להקות רוק שהרבה אבל הרבה יותר מוצלחות מקייפופ ואפילו האלה שלא פעילות כמה שנים.
לכי את תחפשי חיימ חיימשלי את כותבת ארוך ולנו אין מה לעשות בחיים
nirvana1994 כן
אמשךאצלי: ראשית, אני בן ולא בת. שנית, עשיתי כמה אבחונים וגילו שאני לא דפוק. שלישית, גזענות על רקע מוסיקה, זה כל כך פתטי ומשעשע.
thv
דפאק אין לי כוח לקרוא את הזאת של הארי או משהו אבל טני לא שונאת את מי ששומע את קייפופ יש לי הרבה חברות ששומעות
אבל אתן. לא. יכולות. להתווכח. על. העובדה. שקווין ביטלס ונירוונה. הרבה. יותר. מוצלחות.
גזענות על רקע מוזיקה אני מתפוצץ ממבוכה איזה באסה שאי אפשר להשתמש בסמיילים
nirvana1994. כלכך!
thv
לא קשור לגזענות על רקע מוזיקה אנחנו ממש מציגים לכם פה עובדות.
זה מרגיש כאילו יש אנשים שאוהבים קייפופ רק בשביל להגיד שהם לא גזענים וכל מי שלא אוהב כן גזען
אמשךאצלי
כןכןכן אמאלה אני ליטרלי נחנקתי לא צחוק מה עובר פה על אנשים דיי פרצוף בוכה בחימר.
סימה אופנה אופנתית: כלכך
אהה אני מחפשת כבר הרבה זמן... מה נעשה אין לי אויאוי על הדרך אני ימצא גם לך קיי "חיימשלי"?
nirvana: יש בי סלידה מרוב המבוכה
סימה
כל כך כן דיי הם אומרים שכל מי ששונא קייפופ גזען דיי מה יש להם אני קופצת מגג(אם סטיפס רואה גם את התשובות אני ממש לא אקפוץ מגג זה לא בסדר ולא מועיל אסור אסור אסור לא לבוא לבית שלי אני אזמין לכם משטרה)
nirvana1994: אף אחד לא התווכח עם זה שיש להקות מצליחות יותר, אתם פשוט יוצרי כאוס ושנאה בכל תגובה שלכם.
מוסיקה היא כל כך רחבה, כל כך הרבה גוונים וזאנרים. לזלזל באומן כי אתם לא מתחברים אליו זה פתטי ומזעזע, זה לבטל את העבודה הקשה שלו.
ואני לא בטוח עד כמה את יודעת, אבל להקות קייפופ עוברות, פשוט כמשמע, מסע עינויים עד שנותנים להם ליצור מוסיקה באופן רשמי.
thv
הארי
אמצא*
א. כל תלמדי עברית ימוזרה
ב. כל מה פרצוף גולגולת מה את רוצה
harry : סתמי גם ככה לא מבינים את מה שאת כותבת ו חיימשלי בה ממקום רע לא ממקום טוב וזה גם ממש ציני
nirvana: פוריל
thv
להקות רוק עוברות הרבה יותר קושי בשביל להיות להקה בכלל בזאנר של הרוק והמטאל שזה בכלל.
nirvana1994: זה לא תקין להגיד "ב כל".
thv
בידיוק יותר קושי
thv סתום
nirvana1994: טעות, להקות קייפופ מתאמנות במשך 12 שעות ביום במשך שנים עם יום חופשי אחד פעם בשבועיים והתנאים שלהם מזעזעים.
thv
thv אתה חייב להבין שזה בולשיט
thv
כמובן שזה תקין להגיד ב. כל.
אמשךאצלי: אני לא חייב שום דבר, מותר לי לאהוב מה שאני מעוניין, ולהתעניין בכל סוג של מוסיקה שאני רק רוצה.
thv
thv
אולי תנאים מזעזעים אבל ללמוד
תופים,בס,גיטרה,גיטרה חשמלית,פסנתר,כינור, ועוד כל כך הרבה (שצריך להתחיל ללמוד מגיל קטן בשביל להצליח מוקדם יותר) לוקח הרבה יותר ממה שאתה חושב אדון thv אז לך לעשות הרבה קקי בסיר ושילשולים שבת שלום.
אניבוכה פה זה מצחיק כמה שאתם מנסים לצאת מגניב
א. אני כבר לומדת עברית איזה כיף לרדת על אנשים שלא נולדו בארץ נכון??
ב. חיימשלי ביום שאני ישים עלייך אני יסתום
טוב:-)))??
nirvana1994: למעשה לא.
thv
אותיות איתן מי
thv מותר לך לאהוב כל מה שבליבך אבל אתם לא יכול להגיד שנירוונה זה פחות מקיפים מחורבן שיהיה לך שבת מערבון ביי
וואי באמת שכל האנשים פה שאוהבים נירוונה ורוק ואומרים שקייפופ זה "סרטן" ועושים את כל ההשוואות אלה צריכים להפסיק.
זה מביך ברמות
מתי תתבגרו ותפסיקו לזלזל במה שאנשים אוהבים לשמוע.
למי אכפת שזה "אלקטרוני"
מבטיחה לכם במאה אחוז שאם הייתה טכנולוגיה כזאת מתקדמת גם פעם אז היו משתמשים בה
harry סתום/מי
nirvana1994: מה גורם לך לחשוב שהם לא? אם אני לוקח את ביטיאס כדוגמה, אז טאהיונג מנגן על סקסופון, ויונגי על פסנתר וגיטרה.
thv
מה קשור הא' ותבכי על זה שלא נולדת פה מה את רוצה ממני יהארי אחת.
אשים* אסתום*
thv
מה הקשר האקדמיה ללשון
אה ברור כי את/ה אמרת ברור ברור
harry את השנואה מכולם
אמשךאצלי: כמובן שאנחנו יכולים, זה בדיוק העניין עם טעם שונה. ואתה בדיוק מסרב לקבל את זה, עזוב את זה שגם אני אוהב מוסיקת רוק וגם הייתי בהופעה של גאנס אן רוזס, מותר לי לחשוב אחרת ממך כי זה תלוי בטעם.
thv
thv
רק אומרת שלהקות רוק משתמשים ברוב הכלי נגינה.
harry ביי שבת חירבון לך גם ככה לא היית קשורה לדיון בי
הולכת לבכותת שניה יחזור טובי??
nirvana1994: האקדמיה ללשון, ממש בוררת בשפה והיא קבעה שזה לא תקין.
thv
גם אני הייתי בהופעה של גאנס אנד רוסס ועדיין חושב שונה ממך
הארי
אחזור*
^^ כי זה רוק וזה קייפופ
בקייפופ יש גם הרבה דגש על ריקודים, אבל יש כאלה שכן יודעים לנגן.
לא חייבים להשוות.
thv
אע?
זה המומחיות שלי להכנס לדיונים:-) שבת שילשול גם לך
harry לכי תבכי
nirvana1994: אז מה זה אומר? ביטיאס רוקדים, שרים, כותבים את השירים שלהם, מפיקים אותם בעצמם ומלחינים אותם בעצמם.
זה שהם לא מנגנים על כלים לא אומר שזה מוריד מערכם.
thv
הארי
את עושה קקי בסיר אין לך זכות דיבור.
רואים שזאת המומחיות שלך
נכון.
אנשים כאילו חושבים שלרקוד ולשיר זה קל.
אויאויאוי אני *ילך* ואני *יבכה* שוב
thv
וטפ לא הבנתי למה הגבת אבל
הארי הזאת כלכך כלכך מביכה זה היה כלכך באמצע שזה מביך
אמשךאצלי: אז זה נהדר, כי ההופעות שלהם ממש מעולות ואיכותיות, אני באמת שמח בשבילך.
וזה בסדר שאתה חושב שונה ממני, אבל אתה לעומת טוען שזה לא בסדר שאני חושב שונה ממך? זה די אבסורד כי אף אחד לא צריך את רשותך.
thv
נכוןן איך אתה יודע/ת?? ואוו
הארי
אוי אוי אוי? את אומרת גם באקה?
ואת מוזרה בקטע רע
i got זה הכל פלייבק
די הארי את טועה בכוונה באותיות איתן ועוד אומרת להן שהן מביכות??
אם לא הייתי מביכה הייתי ממורמרת מה נעשה להיות מביכה זה אחלה
שואל השאלה:
הם זכו ביותר מ500 פרסים והם שברו שיא של הביטלס
nirvana1994: לאיזו תגובה מסוימת את מתכוונת?
thv
נירוונה אני לא יודע על מה הארי הזאת מדברת אמאמא
כן זה בדיוק מה שעשיתי
סימה אופנה איכותית כלכך!
thv
לאיזו תגובה אתה התכוונת? לא הבנתי
איןשמותיותר220082: כל תקופה מאופיינת בטכנולוגיה שונה, לכן אי אפשר להשוות בין הצלחה של להקה ישנה לבין זו של להקה חדשה.
זה עניין של טעם.
thv
סימה
את מקסימה מאוד !!!
thv אתה לא רציני נכון
היום יותר קל לשבור שיאים אז זה לא אומר הרבה
אמשךאצלי: אני תמיד רציני, בנוסף לזה, יש לי בעיות קליטה של כוונות של אנשים. אם אתה מתכוון לפגוע בי באמצעות מילים או לפחות לנסות אז אולי כדי שתודיע לי או שפשוט אל.
thv
thv סתום אני לא יוצא נגדך אני פשוט מתווכך איתך בגלל שאני לא חושב שהדרך שלך נכונה
קיצר יותר מידי תשובות בשביל להמשיך לריב פה אני עוברת לשאלה מוזרה אחרת
אני עדיין אגיב כי זה מאוד מסקרן מה אתם כותבים
אבל עדיין יאללה לכו לעשות קקי ושילשולים בסיר אתם לא רצויים.
אמשךאצלי: אם אנחנו מתווכחים אז אולי כדאי שנשמור על תרבות שיחה, כי אני לא מתכוון לפגוע בך במילים כמו שאתה עושה לי.
מותר לך לחשוב שהדרך שלי לא נכונה, ומותר לסטור אותך כי אתה לא מכיר אותי ולכן אתה לא יודע מה הדרך הנכונה בשבילי.
זה יוביל להשלכות של וויכוח פילוסופי, הנקודה היא שכל אחד אוהב משהו אחר ולא צריך להיות גאון כדי להבין את זה.
חיה ותן לחיות, שנאה היא מיותרת ויוצרת כאוס, רק אנרכיסטים רוצים בזה.
thv
חפרתם זה כולה ביטיאס
אנונימי
התשובה נמצאת בשאלה
בןא נחשוב כדי להיות להקה טובה הדבר הכי חשוב הוא מוזיקה אבל אוי מה קרה לביטיאס אין את הדבר הפשוט הזה
1 הם לא ואני אוהבת קיפופ והכל אבל הם אווריטד רצח
2 מה שאמרת ממש לא נכון
כי pearl jam קיימים
כלכך^
למה כולם פה כל כך חיים בסרט? תקשיבו רגע למילים של השירים שלהם ואל תבלבלו את המוח
ביטיאס מצילים חיים ויש גם בנות ובנים הרבה יותר בוגרים מגיל 14 אם אתם לא אוהבים את המוזיקה שלהם אז אל תשמעו אותה לא צריך לשנוא אותם בעיקר שהם לא עשו שום דבר רע.
וכן מגיע להם להיות הלהקה הכי גדולה כי הם שברו מלא שיאים והצילו חיים אז די לדבר בלי לדעת
אויש נו.. עוד אחד נופל
חיה בסרט^^
idc את יכולה פשוט לרשום שאת שמה לי את המינוסים לא צריך להיתמם
אולי תפסיקו לרדת על אנשים שאתם לא מכירים בכלל???
לא על החברה ולא על האנשים ששומעים אותה
אתם לא יודעים מה הם בכלל עוברים לא הייתם שורדים יומיים במקומם

וזה לא היא שמה אותם
אנונימית
עוד ילדה בת 12^
לימונציק אתה מצחיק אותי בכל פעם.
קיבלת את צלש מבצע "ביטיאס זה חרא" מצבא הרוק והמטאל הרשמי
עוד ילד שלא מבין מהחיים שלו
איך אתה יודע שאני בת 12?
אולי אני 16 אולי 20 אולי אני בכלל אמא שלך??^^
אנונימית
לא כל מי שאוהב את ביטיאס זאת ילדה בת 12 כמו שלא כל מי ששומע נירוונה הוא ילד סנטר
חח הצחקת אותי
ozzy for president את חושבת שאת מצחיקה? כי אם כן אז בואי אני יעשה לך ספוילר: את ממש לא
גם אתה אותי^^
אנונימית
זהו כבר עברתן את גבול המבוכה שאתם יכולים לרדת
הורג אותי שכל המעריצים שלהם עם הטעם הגרוע במוזיקה אומרים שאנחנו גזענים ולא אוהבים אותם כי הם קוריאנים ואתם פשוט לא מוכנים להודות שהם פשוט גרועים!!!! חוץ מזה גם כל ישראל מכירה את אמיר חצרוני זה אומר שהוא משהו מיוחד? לא כי זה שמכירים אותו לא אומר כלום, לביטלס נגיד בלי קשר לזה שהמוזיקה שלהם מדהימה גם היה להם השפעה מטורפת על עולם המוזיקה וזאת להקה כזאת שתמיד נשארת ותמיד יאהבו אותם לא כמו הקוריאנים האלה שעובר לך מהם אחרי גיל 12
אנונימית
זה לא יעבור גם עוד עשרים שנה לא מעניין אותי מה יגידו^^
אנונימית
^ אל תדאגי, לכי לוטרינר הוא יוציא לך את זה
זילזלתי במוזיקה שלך? לא, אז אל תזלזלי גם בשלי הם מצילים חיים לעומתך ויש להם מוזיקה מדהימה ואני מכירה מישהי בת 23 שהיא אוהבת ושומעת אותם
טוב רק שכחת את הבובה והמוצץ שלך
אני מתה איך את נעלבת פשוט תודי שהם גרועים כל השירים שלהם אותו דבר ואין להם טיפה של כישרון זה פשוט איזה עשרים קוריאנים שמשעמם להם בחיים אז הם מחליטים להוציא שירים וכל מה שהם צריכים לעשות זה להיראות טוב לא פלא שגם כל המעריצים שלהם זה ילדות קטנות כי הטעם במוזיקה של ילדים קטנים עדיין לא מפותח אז הם לא יכולים להבדיל בין מוזיקה איכותית לבין מוזיקה גרועה
אנונימית
זה שמישהי בת 23 שומעת אותם לא אומר שהם טובים זה אומר שיש לה טעם גרוע
אנונימית
כל אחד והדעות שלו והטעם שלו במוזיקה. אני נגיד יכולה להביון את זה כי ביטיאס וקייפופ בכללי לא הטעם שלי במוזיקה, אבל אפשר להגיד את זה על הכל, כמו שיש אנדים שמעדיפים מטאל על פופ וכמו שיש אנשים שמעדיפים עדן חסון על נועה קירל. אני אישית מעדיפה את וואן דיירקשן וכמובן שעות כמה להקות וזמרים ולפני כמה זמן שמעתי ביטיאס כי לא רציתי לפסול להקה שעוד לא שמעתי ופשוט תכ התחברתי לקייפופ. אבל יש להקות לכ פחות טובות ולא פחות מצליחות מביטיאס שממש כדי לך לשמוע
וזה שאתם עדיין יורדים על אנשים שאתם לא יודעים מה עברו בחיים זה מגעיל וילדותי
אז תפסיקו להגיד דברים כאלה ולכו לישון השעת שינה שלכם עברה מזמן
אנונימית
1 אני לא נעלבת ממישהי שאפילו לא עונה מהפרופיל האמיתי שלה 2 יש להם מוזיקה מדהימה וכמו שאמרתי כמה פעמים ואני אגיד את זה גם אלף פעם אם צריך הם מצילים חיים
ומי שמזלזל בזה אני מרחמת עליו
הם כן אבל אחרי בלאקפינק
וואי ולכל מי שיורד עליה בגלל שניא מעריצה של ביטיאס, אל תשכחו שפעם הערצתם זמרים גרועים הרבה יותר אזלא להתנשא מעל אף אחד חמודים שלי כי לא לפני הרבה שמן הייתם בטוחים שאיב אנד ליר זה הדבר הבא
מה הקשר שהם מצילי חיים יש להם מוזיקה גרועה וזה עובדה מה את נעלבת
אנונימית
לא רשמתי עלייך הכל טוב זה בשביל התינוקות שחיים בסרט פה^^^^
אנונימית
טוב כפרה
כמה פעמים אני עוד אצטרך לומר את זה אני לא נעלבת ממישהי שאפילו לא מראה את הפרופיל שלה
ואת מזלזלת באנשים שמצילים חיים כי יש הרבה שבלי המוזיקה שלהם היו מתים היום
צודקת לגמרי^
אנונימית
איזה חלשי נפש האנשים האלו בטח
מרגש אני דומעת פה
אנונימית
ושוב זה שאנשים היו מתים זה לא אומר שהם טובים אין לזה שום קשר
אנונימית
זה נראלך מצחיק לצחוק על אנשים שהיו שנייה מלהתאבד? אם כן אתה אדם רדוד ממש
אני בת וזה לא נראה לי מצחיק אני פשוט חושבת שאין שום קשר בין שני הדברים
אנונימית
טוב נמאס לי אני מרגיש כאילו הקיפו אותי יתושים
היתושים האלה גם עקצו אותך
אנונימית
כתוב *אנונימית* אני יודעת שאת בת אבל לא מעניין אותי אם אכפת לך ממה שרשמתי או לא אז לא הגבתי לך לימונציק צחק על אנשים אז הגבתי לו כי בעיניי זה ממש רדוד לצחוק על אנשים שמתאבדים
לא הבנתי למה אתם כל כך נעלבים שאומרים לכם שהם גרועים
אנונימית
כי הם לא גרועים וכי אתם לא יודעים מה חלק מחברי להקות אחרים עברו בגלל שאמרו עלייהם דברים כאלה ולא מה חברי הלהקה האלה עברו אז תפסיקו כי זה מעליב ולא רק אותנו
אנונימית
רוב מי שרושם הביטלס , קווין גאנז אנד רוזס אני רוצה להגיד לכם שאתם כל כך מתנשאים, רוצים להרגיש יותר גדולים ובוגרים מתערבת איתכם שאתם לא מכירים יותר מ2 שירים שלהם, לא רק הם הצליחו כן? למה אתם לא רושמים רד הוט צ'ילי פפר ? ביץ בויז? בלונדי ? הקלאש? ועוד כי אתם פאקינג לא באמת יודעים כלום על מוסיקה איכותית ועל ריל אולדיז . אתם לא יותר מגניבים. אגב אני לא אוהבת את הזאנר של קייפופ אבל התגובות שלכם דוחות. הם עבדו על זה מאוד קשה
אנונימית
אם מישהו עוזר לי בחיים אני ינסה לעשות כמה שיותר בשבילו והם עשו מעל ומעבר ובגלל זה אני אגן עליהם כמה שצריך
מעריצה אותך כל כך על התגובה הזאת^^
אנונימית
מה זה משנה מה הם עברו? כולם עברו דברים קשים בחיים זה אומר שהמוזיקה שלהם טובה? לא. ואף פעם לא אמרתי שאני מגניבה ומאיפה את יודעת מה אני שומעת?
אנונימית
כן המוזיקה שלהם טובה לדעתי ואם את לא חושבת ככה זכותך אבל לא לזלזל
יש להם שירים יפים הייתה להם דרך ארוכה וקשה וכל אחד הכי מיוחד כל הקבוצות קייפופ שראיתי אהבתי רק אותם גם את השירים וגם את מה שהם משדרים וגם עסקה עם השטן אילומינטי שגם עזר להם להיות מפורסמים
אנונימית
איך ביטיאס הלהקה עם הקהל הכי טוב בהיסטוריה לקווין יש את הקהל הכי טוב
the beatles certified unit sales: 250 million
u2 certified unit sales: 150 million
led zeppelin certified unit sales: 111.5 million
the eagles certified unit sales: 100 million
pink floyd certified unit sales: 74.5 million
ac/dc certified unit sales: 71 million
aerosmith certified unit sales: 66.5 million
queen certified unit sales: 64.5 million
the rolling stones certified unit sales: 62 million
metallica certified unit sales: 58 million
.
.
.
.
bts - certified unit sales: 40 milion


להגיד 90 מיליון מעריצים זה טעות של יותר מפי 2
מה הולך כאן ומי זאת עם הפרופיל השחור תלמדי לכתוב
לימונציק ו ozzy for president
אני אוהבת אתכם אתם מקסימים מאוד וגם האנונימית המקסימה שאמרה שמה זה משנה מה הם עברו!! פשוט מדהים בעיניי.
פשוט אתם לא מצליחים לקבל עובדות ואת העבודה הספציפית הזאת שיש להקות רוק יותר מוצלחות מהביטיאס הזה וזה הגיוני. יש להקות שעבדו הרבה יותר קשה והם קיבלו את התהילה שמגיעה להם.
אז לא. ביטיאס לא יותר טובה מפאקינג ביטלס אמרתי את שלי תבכו על זה
תודה יחד ננצח את הקייפופ
ozzy for president: בידיוק
יאא אמשךאצליי!
גם אתם חופרים על הנירוונה והביטלס שמפתיע שלא מכירים אותם וכאלה.
יכולה להיות שנאה והערצה לכל להקה שהיא.
רובם מכירים אותם.
כאילו מי הם ביטיאס ליד פאקינג הביטלס
^^הוו מה לעזאזלל הוו אלוהיי אין סיכויי
למה לא הורדתי התראות על השאלה המפגרת הזאת
למה כולם פה נוראיים כל כך? מה הקטע עם לא להבין שיש אנשים שאוהבים משהו אחר?
יש לי חברה שאוהבת מטאל, שזה צרחות בפול ווליום בעיני, היא אוהבת את זה ואני לא.
אני לא הולך ומזלזל במטאל, כי כל סוג של מוסיקה היא מבורכת.
אם אתם לא יוצרים מוסיקה אז אל תזלזלו במי שכן, במיוחד במי שיש לו קהל גדול, כי הם הגיעו למקום שאתם לעולם לא תצליחו.
אנונימי
תודה רבה לך
אנונימית
^^ צודק בכל מילה
לא צריך לעשות פיל מעכבר, כל אחד אוהב משהו אחר וזהו, לא צריך להיות ממורמרים ולריב על טעם של מישהו אחר. לא שזה ישנה את הדעה שלו אם תריבו עם מישהו על מה שהוא אוהב.
אנונימי
^^^^ מסכים
נכון אבל אנשים לא מבינים שיש הבדל בין איכות לטעם, זה שאתם חושבים שהם טובים לא אומר שזאת מוזיקה איכותית
אנונימית
^בדיוק ההפך.
זה שאתם לא אוהבים את המוזיקה לא אומר שהיא לא איכותית
לסיום קייפופ זה שלשול
אמשךאצלי
כן זה הסיום!!! עושים קקי בדלי.
המבצע הסתיים. צבא הרוק והמטאל מצדיע לכם!
תודה רבה!! ומי השניים שעשו לך מינוס.
הדעה שלכם לא חשובה לאף אחד אז אתם מוזמנים להתקדם
idc הדעה שלך לא חשובה לאף אחד אנחנו שולטים
חי בסרט כמו שאמרתי: תתקדם
אבשך חי בסרט תאכל חרא
חיים שלי קודם כל אני בת ותתמודד
חיימשלי ומיליון סמיילי שלד
יאללה ביי חמודה יום ביטיאס דימום מהאוזניים נעים לך ביי
אם באלי לומר חיים שלי זה מה שאני יעשה ואתה תתמודד וביטיאס זה מוזיקה מושלמת סבבה חיים שלי
על מה כל הריב שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה מה אכפת לכם והם הכי חזקים בעולם ובקוריאה
אנונימית
אמאשךאצלי אל תנסה אפילו הם פשוט אף פעם לא יבינו המבצע נגמר
נכון.
שיפסידו בכבוד לדבר אליהם זה כמו לדבר אל קיר
בקצרה ניצחנו
תחשבו מה שתחשבו רק איכותיים שומעים ביטיאס
איכותיים? את לא יודעת מה זה איכות אז.
אתם אלה שלא איכותיים פה
אנונימית
אנונימית
אל מי דיברתת
עלייך ועל כל החיים בסרט פה שמכחישים שהם לא להקה טובה
הם להקה מדהימה עם המון מעריצים
זה שאתם לא אוהבים אותה לא אומר שאתם יכולים לרדת עליי ועל אנשים אחרים אז תפסיקו
אנונימית
דווקא מוזר שמי שתומך בהם מסביר את עמדתו בכבוד, ומי שלא ישר מתחיל לרדת על כולם
לבסוף שוב ביטיאס זה חרא
לכל הלא איכותיים קקי לפנים
חחח מה אתם ילדים בגן?
אנונימית
יואו סתמי
כמו שאמרתי הדעה שלכם לא חשובה כי אתם לא מעניינים נקודה. במיוחד לא מי שמתנהג כמו ילד בן 4
כל התגובות פה רואים שאתם לא מכירים את הלהקה אז אל תגידו סתם דברים,אתם מכירים רק את השירים המפורסמים שלהם ומבססים את הדעות שלכם על זה, תקשיבו לשירים אחרים ותראו את המילים ועל מה הם מדברים ועל תגידו סתם שטויות
סתמו כבר עם השאלה הזאת היא הייתה מזמןן
^נשבעת כאילו פתאום ראיתי הודעה מפה ולא הבנתי
די שתקו אמרנו נגמר המבצע
שוב
צבא הרוק והמטאל מצדיע לכם
כי הם לא טובים
תפסיקו לרשום פה כבר
תורידי עכשיו
אנונימי
לאלא עכשיו זה כבר מצחיק מי שמוצא את זה פתאום
אתם מוכנים לסתום תפה וואי שתקו ניצחנו את הילדי קייפופ האלה
תוב
ליטרלי הוכחנו לכם למה ביטיאס לא הלהקה הכי טובה בעולם
וואו כולנו מוכנים ומזומנים פה ממש
וואי אם אתם מתחילים את הדיון הזה שוב אני באה אליכם לבית ומרביצה לכם אישית
אלוהים למה לא הורדתי כבר התראות מהשאלה הזאת למה
השאלה מתה ממזמן מה אתם מנהלים פה דיון
אנונימי
רדו כבר מהשאלה המטומטמת הזאת די
.matan. הוכיח
^את אשמה בשיט הזה שנזכרים בו כל הזמן
שואל השאלה:
אני? אחותי תורידי תעדכונים ותעזבי אותי בשקט
חפרתם
מה נזכרתם בשאלה הזאת היא מלפני שנתיים
שואל השאלה:
מה הוכחתם בדיוק אני מתה