5 תשובות
יש לי את החצי ואת הגבוהות ואני יותר התחברתי לחצי יפה ים גרביים גבוהות
אני קניתי אולטרה מיני (בלי פלטפורמה)
החצי
אני אוהבת את החומות הנמוכות עם הפלטפורמה
החצי נמוכות לדעתי יפות