6 תשובות
לא, מלא באגים
היה עדיף את ה14
לא
כן
הוא קפיצה משמעותית ביחס לרוב הדורות שיצאו לאייפון בחמש שנים האחרונות
בין אם זה usb-c ועוד פונקציות מגניבות בצילום
או אי דינמי
טלפון טוב