2 תשובות
תלוי מתי ואיפה. כרגע לדעתי שוק ההון עדיף גם כי לא צריך הון עצמי וגם כי אפשר להגיע לתשואות יפות.
אנונימי
לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות ולכן זה העדפה אישית ותזמון במהלך החיים.
בעיקרון, לנדל"ן יש יתרון של פחות "תזזיתיות" של עליות ירידות ויותר יציבות.
לשוק ההון יתרון של חסמי כניסה נמוכים וזמינות מיידית.
למשל, אם אתה סבור שבשנים הקרובות תצטרך לממש חלק מהכסף, קרוב לוודאי שתעדיף שוק ההון (אי אפשר למכור רק חדר מתוך הדירה, אבל אין בעיה למכור חבילת מניות בגובה הסכום הנדרש לך).
בעיקרון, לנדל"ן יש יתרון של פחות "תזזיתיות" של עליות ירידות ויותר יציבות.
לשוק ההון יתרון של חסמי כניסה נמוכים וזמינות מיידית.
למשל, אם אתה סבור שבשנים הקרובות תצטרך לממש חלק מהכסף, קרוב לוודאי שתעדיף שוק ההון (אי אפשר למכור רק חדר מתוך הדירה, אבל אין בעיה למכור חבילת מניות בגובה הסכום הנדרש לך).
באותו הנושא: