5 תשובות
מחכה בקוצר רוח לחזור ללחימה, בינתיים הם עושים פה פוגענים על ימין ועל שמאל זה לא נראה כמו הפסקת אש
הפוליטיקאים מאוד רוצים שנתמכר להפסקת אש. הם מתים למצוא תירוץ להתקפל. לא ניתן להם.
אני שונאת שיש טילים אבל חייב לחסל את חמאס ולהחזיר את כל החטופים
התמכרתי אבל חייב לחזור מה נעשה
לא נוותר עד הניצחון!
באותו הנושא: