3 תשובות
אני חושב שהם בחיים, אבל אני לא בטוח כי את יודעת הם משוגעים וחסרי רחמים אז קשה לחשוב על זה
שואל השאלה:
כן וואי
מקווה שיחזרו בחיים
זה נוראי פשוט
אנונימית
הם אמרו גם שחנה קציר נרצחה ובסוף חזרה בפעימה הראשונה
בעזרת השם שהם בסדר. בכל מקרה בין אם הם בחיים או לא, הם משחקים בנפש של האבא בצורה מחרידה
הלב שלי איתו
הלב שלי עם אריאל כפיר ושירי
אני מקווה שהכל שקר מקווה שהכל בסדר ומקווה שיחזרו כולם להשתקם בארץ
ובמקרה הכי גרוע, שלפחות ישחררו אותם גם לא בחיים ויתנו לאבא להתאבל כמו שצריך
יש גבול לכמה אפשר להתעלל בנפש