5 תשובות
אם זה מיון ראשוני זה לא משויך למסלול עדיין
רק אחרי שעוברים את המבחנים משייכים אותך למסלול לפי המבחנים
שואל השאלה:
לא הבנתי, זה אומר שכאלו יהיה עוד מיון ואז רק יחליטו לאן התקבלתי?
קבעו לך ראיון? לי בדיוק שלחו שנקבע לי ראיון למסלול שחקים ולא אמרו לאיזה מסלול חח
אנונימית
אמרו לך שעברת את המבחנים וקבעו לך ראיון?
לכל אלה שקיבלו תשובה. מתי עשיתם את המיון הראשוני לשחקים (יום המבחנים)?