7 תשובות
כי הגוף לא מוכן
אני מניח שכשאתה נושך בטעות זה כשאתה מנסה לאכול ובשביל לאכול את האוכל אתה נושך חזק, יותר חזק מאשר אם אתה מנסה לנשוך חזק את הלשון בכוונה
כי זה בא בפתאומיות
כי כשאת נושכת בטעות זה אם כול הכוח וכשבכוונה המוח לא נותן לך לנשוך חזק מידי
כי אתה לא מוכן לזה
כי כשנושכים בכוונה, המוח יודע בדיוק איפה הוא יחוש כאב, כי הוא שולט במדויק על מיקום הלשון, מיקום הלסתות ועל עוצמת הנגיסה
כאשר זה קורה בהפתעה, המוח לא מוכן לספוג את הכאב ולכן זה כואב יותר
באופן דומה, זו הסיבה למה אנחנו לא צוחקים כשאנחנו מדגדגים את עצמנו, אבל כן צוחקים כאשר מדגדגים אותנו
כאשר זה קורה בהפתעה, המוח לא מוכן לספוג את הכאב ולכן זה כואב יותר
באופן דומה, זו הסיבה למה אנחנו לא צוחקים כשאנחנו מדגדגים את עצמנו, אבל כן צוחקים כאשר מדגדגים אותנו
גם את הצדדים של השפתיים איאמלה נשכתי כמה פעמים תוך כדי שאני אוכלת ויצא לי פצע+אפטה זה משהו לא אמיתי
באותו הנושא: