6 תשובות
האמת שזה שי מסובך, יהודה ושומרון זה השטחים שאחרי הקו הירוק (גבולות 67) והשטחים מחולקים לשלושה אזורים שטחי a b c
שטחי a הם בשליטה ביטחוניים ואזרחית של הרשות הפלסטינית
שטחי b הם בשליטה אזרחית של הרשות הפלסטינית ושליטה ביטחונית של ישראל
ושטחי c הם בשליטה אזרחית וביטחונית של ישראל
יהודה ושומרון זה שטחים שנויים במחלוקת והמון אנשים בעולם טוענים שהם "כבושים"
יש ישראלים שגרים ביהודה ושומרון אבל רוב האוכלוסיה הם פלסטינים ולערבים שגרים שם אין אזרחות ישראלית אבל להרבה מהם יש אישור עבודה בישראל, לרוב הערבים שגרים שם אין באמת יותר מדי אינטראקציות עם ישראלים מעבר לצבא שנמצא שם מסיבות ביטחוניות מן הסתם ומחנכים אותם שישראל גנבה להם את האדמה ושצריך להשמיד את ישראל ואז הם הרבה פעמים מגיעים לארץ ועושים פה פיגועים כי מלמדים אותם מגיל קטן שזה מה שצריך לעשות
שטחי a הם בשליטה ביטחוניים ואזרחית של הרשות הפלסטינית
שטחי b הם בשליטה אזרחית של הרשות הפלסטינית ושליטה ביטחונית של ישראל
ושטחי c הם בשליטה אזרחית וביטחונית של ישראל
יהודה ושומרון זה שטחים שנויים במחלוקת והמון אנשים בעולם טוענים שהם "כבושים"
יש ישראלים שגרים ביהודה ושומרון אבל רוב האוכלוסיה הם פלסטינים ולערבים שגרים שם אין אזרחות ישראלית אבל להרבה מהם יש אישור עבודה בישראל, לרוב הערבים שגרים שם אין באמת יותר מדי אינטראקציות עם ישראלים מעבר לצבא שנמצא שם מסיבות ביטחוניות מן הסתם ומחנכים אותם שישראל גנבה להם את האדמה ושצריך להשמיד את ישראל ואז הם הרבה פעמים מגיעים לארץ ועושים פה פיגועים כי מלמדים אותם מגיל קטן שזה מה שצריך לעשות
שואל השאלה:
אז אלה השטחים שלהם שאנחנו כבשנו ב67? אם כן למה אנחנו לא מחזירים אותם?
אז אלה השטחים שלהם שאנחנו כבשנו ב67? אם כן למה אנחנו לא מחזירים אותם?
אנונימית
זה מחולק לאזורים
שטח a זה שטחים של הרשות הפלסטינית בלי שום קשר לישראל בין אם זה צבאית, מדינית וכאלה.
שטח b זה שטחים שמבחינה מדינית זה של הרשות הפלסטינית אבל מבחינה צבאית ומדינית זה באחריותנו ובשליטתנו.
ושטח c שזה שלנו בכל הבחינות
אי אפשר להחזיר את השטחים האלה אלינו כי זה כלול בהסכמי שלום ואחד מהתנאים שהיו להסכמי שלום זה לתת להם שטחים להקמת מדינה פלסטינית בעתיד
שטח a זה שטחים של הרשות הפלסטינית בלי שום קשר לישראל בין אם זה צבאית, מדינית וכאלה.
שטח b זה שטחים שמבחינה מדינית זה של הרשות הפלסטינית אבל מבחינה צבאית ומדינית זה באחריותנו ובשליטתנו.
ושטח c שזה שלנו בכל הבחינות
אי אפשר להחזיר את השטחים האלה אלינו כי זה כלול בהסכמי שלום ואחד מהתנאים שהיו להסכמי שלום זה לתת להם שטחים להקמת מדינה פלסטינית בעתיד
^השטח הזה לא היה שלהם, הירדנים כבשו אותו ב48 במלחמת העצמאות, ב67 כבשנו את השטח בחזרה אבל ישראל לא הכילה שם ריבונות, בגלל זה היא לא שולטת בכל השטחים באופן מלא ובגלל זה לפלסטינים שחיים שם יש דרכון של הרשות הפלסטינית ולא דרכון ישראלי
איפה אמרתי שזה היה שלהם?
זה לא שטח שלהם זה תנאי להקמת מדינה פלסטינית בעתיד..
זה לא שטח שלהם זה תנאי להקמת מדינה פלסטינית בעתיד..
^לא דיברתי אלייך עניתי על מה ששואלת השאלה הגיבה לתגובה שלי
באותו הנושא: