4 תשובות
s23 plus 256 עלה לי 3849, הרגיל עולה בסביבות 3300 אז לדעתי קני s23
אנונימי
בתכלס כן
אני דווקא כן חושב שעדיף שתקני את הs23 הרגיל
במקומו בגלל ההבדל במעבדים שגורם לכך שהמכשיר יתחמם פחות ברמה שאפשר להבחין בבירור,
שמכשיר הרבה יותר נוח לאחוז בו
ועוד שנה של תמיכה בתוכנה זה מצויין
אבל בתכלס גם הs22 u ממש שווה
בעיקר בגלל המסך והמצלמות
מדהימה. מדהימה. מדהימה. אני לא צוחקת היא כל כך טובה אני מתה עלייה. אם תרצי אשלח לך בפרטי השוואה של סלפי מהפלאפון הישן והחדש.
אנונימי
שואל השאלה:
איך איכות המצלמה?^