48 תשובות
כי אתה גר בתל אביב
לך לנצרת
הרוב המוחלט חיים בכפרים ערביים לגמרי
כי כולם בעכו,חיפה,רמלה,נהריה,
וחלק מנקים תרכובות בלילה
ככה שלא רואים אותם יותר מידי
אנונימית
שואל השאלה:
איפה. אבל ואסור להיכנס לתוך המדינה כאילו?
אנונימי
כי יש ערים שיש שם מלא ערבים
לך לדרום
רובם בצפון ובדרום.
באיזה אזור אתה גר?
בצפון רואים כל הזמן
כולם בכפרים הערביים שיש מסביב ליישובים שלנו ולערים שלנו.
מי הממורמר ששם לי מינוס מה
יצא לי לראות 1 ואני מחולון בכלל אבל זה כי הרוב המוחלט בכפרים ערביים וגם חיפה ועוד כמה ערים כנראה אז הם בטח שם
בוא לחיפה יש פה טונות אני רואה ערבים כל יום לפחות כמה עשרות
כי כולם מתחבאים בסניפים של מקדונלדס
אנונימית
אני רואה כל הזמן
כי רובם גרים בדרום איפה שדימונה, באר שבע, ערד וכל מה שמסביב
אני רואה מלא ערבים פלסטינים אבל זה כי אני גרב בשומרון אם אתה מהעיר וזה הגיוני שאתה פחות שם לב לזה כמעט בקושי
אתה מדבר עליהם כאילו הם חייזרים שאפשר להבחין בהם מיד, ערבים הם גם אנשים וכנראה הם גם נטמעים ברקע ואתה לא באמת שם לב אליהם כמו שלא תשים לב לסתם אנשים שעוברים לידך
יש בערך 4.6 מיליון
איפה את גרה? נגיד בבאר שבע אני יכול להגיד שלפי הרגשה משהו כמו 1 מתוך 4-5 הוא ערבי.
בוא לירושלים
זה תלוי באיזור שאתה גר
למשל אני רואה ערבים כל הזמן זה תלוי באיזור שלך
צריך רק ישראליים בישראל
^^^ישראלים זה כל מי שגר בישראל כולל ערבים אתה מתכוון שצריך רק יהודים בישראל
שואל השאלה:
טוב מי בא איתי לגדה המערבית?
לסקר תפלסטינים קצת ...
אנונימי
הם בערים מעורבות יותר
kaito
הייתי בנהריה פעמיים וממה שראיתי מפוצץ ערבים
אנונימית
לך למקדונלדס
לך למקדונלס
אני גרה במשולש וכל בן אדל שני שאני רואה הוא ערבי
כי רובם באיוש
בצפון או בדרום רובם גרים
בוא לנוף הגליל
אנונימית
רובם לא באיוש^^^^
ה2 מיליון ערבים הם בישראל אזרחי ישראל
הם הרוב בצפון
הכל תלוי באיפה אתה גר
בוא לטבריה ותראה אותם
כי הם מקובצים בכפרים שהכניסה לישראלים אסורה/מסוכנת
אני דווקא רואה אותם בחומוס
מהה אני רואה כל יום לפחות עשרים לפעמים יותר מיהודים אפילו
אנונימית
יש לי מורה ערביה
כי רובם גרים ברשות הפלסטינאית
אצלנו בבית ספר יש די הרבה מורים ערבים. אני מכירה לפחות 5. ושניים מהם מלמדים אנגלית בכלל
איכשהו אני גר בחדרה שהיא עיר יהודיה לגמרי אבל כל בן אדם עשירי פה ערבי
כי כולם ברמלה
כי אתה גר במרכז
גם במרכז יש ערבים יש את רמלה ויפו שמשם גם נוסעים לעבוד
בכל עבודה שעבדתי עבדו איתי ערבים וערביות ובמיוחד נציגים של הוט הם ערבים ברובם חח כל פעם שהתקשרתי דיבר נציג ערבי
אנונימית
כמו שאמרו פה כי אתה גר בתל אביב...
כנראה גר בבועה אני רואה מלא ערבים ביום יום
אנונימי