5 תשובות
פשוט עושים תאמין לי אחרי שאתה תעשה את זה לא יקרה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע שלא יקרה אבל זה מפחיד אותי שאולי בעוד שנה שנתיים עשור אעשה משהו דומה אני אאבד חלק ניכר מהחיים שלי בגלל זה
אני יודע שלא יקרה אבל זה מפחיד אותי שאולי בעוד שנה שנתיים עשור אעשה משהו דומה אני אאבד חלק ניכר מהחיים שלי בגלל זה
אבל אם אתה תפחד מדברים שעדיין לא קרו אז אתה לא תצליח לחיות טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע זה לא קרה לי אני פשוט פוחד מזה אבל אני חושב שזה אולי טוב אולי אני אזכור את הריב הזה ושאנחנו נמשיך אלה אהיה לי אפשרות לזכור מה יקרה אם לא אספר או לא אגיד תודה על הכל אנונימית בהצלחהה לילה טוב
אני יודע זה לא קרה לי אני פשוט פוחד מזה אבל אני חושב שזה אולי טוב אולי אני אזכור את הריב הזה ושאנחנו נמשיך אלה אהיה לי אפשרות לזכור מה יקרה אם לא אספר או לא אגיד תודה על הכל אנונימית בהצלחהה לילה טוב
בכיף
אנונימית
באותו הנושא: