5 תשובות
שואל השאלה:
תשובה ראשונה זה מצב מסובך להסביר וגם מעדיפה לא לפרט פה

תשובה שנייה אז מה להגיד לבן אדם אני לא רוצה לתת לך כסף תחכה לסוף(זה יקח איזה חודשים לפחות אולי 3 או יותר) מרגיש לי רע להגיד לו תחכה למרות שזה מה שסכמנו

הוא גם קצת עצבן אותי לפני כמה ימים שנתנתי לו את ה4 אלף עד עכשיו היה נחמד עלי ומסיע לכל מקום ועוזר אתמול הבאתי לו את ה4 אלף הלכתי במיוחד לבנק הוא בא לשם נתנתי לו את הכסף הוא שאל אותי איך חוזרת הבית אמרתי אוטובוס לקח את הכסף וזהו פתאום לא יכל לתת טרמפ הבית כמו תמיד אני רצתי בשבילו להוציא את הכסף כי ביקש ועוד היה לי מה לעשות והוא דקה אחת לא יכל לעזור לקחת אותי הבית זה די עצבן אותי שאני חושבת אולי עדיף לא לשלם לו כלום עד שיסתיים העבודה ואין לי שום קשר איתו כי שנותנת לו כסף פחות נחמד שחייבת לו כסף יותר נחמד
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי אולי להגיד לו אין לי עכשיו כסף עוד שבוע נכנס לי כסף(הוא יודע) ואני יוכל לשלם
עוד אלף אתם חושבים זה סדר להגיד ככה?

כי לפני שסגרנו את העסקה שאל 100 פעם אם יש לי כסף ואמרתי כן וגם אמרתי שיש את אבא אמא שלי שיעזרו לשלם אם צריך
אז פתאום להגיד אין לי כסף חכה זה לא קצת מוזר?
אבל לא רוצה שהוא יתרגל שבכל פעם שמתקשר אני רצה לכספומט לתת לו
לא רוצה שידע כמה כסף יש לו או אין לי בבנק
אנונימית
פשוט מאוד - מה שהסכמת עליו מההתחלה. אם הסכמתם מההתחלה שהעסקה תהיה חצי עכשיו וחצי בסוף, אז חצי כבר שילמת, וחצי בסוף.
במה הוא צריך לטפל?
הוא כאילו לא מודע איך עובדת מקדמה? שיעשה עבודה כלשהי קודם

אבל אם את בטוחה שהוא לא יעקוץ אותך אז זה לא באמת משנה
אנונימי