7 תשובות
זה ממש ביציאה מהתחנה. זה אפילו לא הליכה
את יוצאת מהתחנה והתחנת אוטובוס שם
אנונימית
שואל השאלה:
היציאה מהתחנה כמה דקות זה?
אנונימית
זה ממש צמוד
שואל השאלה:
התכוונתי,
אני עכשיו נוסעת מהעיר שלי לתל אביב השלום.
אני יורדת בתחנה רכבת,
אבל יש לי את הדרך לעבור כדי ללכת לתחנות אוטובוס כמו לרדת במדרגית או משהו?
אנונימית
את צריכה לצאת מהרציף ולצאת מהתחנה. היציאה מהרציף, תלוי בעומס של האנשים יכולה לקחת כמה דקות. אם את הולכת ברגוע שלך ואין עומס אז תוך 5 דקות את כבר מחוץ לתחנה.
וכמו שאמרו התחנת אוטובוס ממש מחוץ לתחנת רכבת. את יוצאת לכביש והתחנה שם.
שואל השאלה:
נראלך שב 7:40 בערך יהיה עומס ?

כי כשאני יורדת בתחנת רכבת יש לי אוטובוס עוד 10 דקות בערך אז אני רוצה לדעת אם אספיק או לא
אנונימית
את תספיקי
ב7:40 אני חושבת שכבר מתחיל להיות עמוס
אבל בהפרש של 10 דקות את תספיקי