4 תשובות
ממה שהבנתי חמאס אמרו שהתינוקות והאמא נהרגו, אבל צה"ל אמר שהם בודקים אם זה באמת נכון, ושזה לא סתם חמאס מספר שטויות
מקווה מאוד שמה שחמאס מספר זה שטויות
לפי החמאס הם נהרגו באחת ההפצצות.
אין לזה שום אימות בצד הישראלי, מבחינת ישראל הם בחיים כרגע..
לא ידוע כרגע החמאס מפרסם שכן אבל אי אפשר לדעת