3 תשובות
שמן קיק, ורוזמרין.
והסרום קיק של ארגניה ממש טוב, ונותן ברק.
ממליצה בחום!!!
אני יודעת שאמרת שלא צריך מסכה אבל עם את עם שיער גלי/מתולתל אז המסכה של לוריאל הכחול כתום הזה, הוא עושה מלא ברק! ממליצה בחום
והסרום קיק של ארגניה ממש טוב, ונותן ברק.
ממליצה בחום!!!
אני יודעת שאמרת שלא צריך מסכה אבל עם את עם שיער גלי/מתולתל אז המסכה של לוריאל הכחול כתום הזה, הוא עושה מלא ברק! ממליצה בחום
מסיכת שיער
שמן קיק
שמן קיק
שמן קיק שמן קוקוס מי רוזמרין
באותו הנושא: