8 תשובות
זה מעולה
כן
כן זה סבבה לגמריי
כן
זה השני הכי גבוה
שואל השאלה:
תודה על העידוד ^^^
בכל מקרה יש מישהי מכירה בכיתה שקיבלה בדפר 70 וזימנו אותה לדברים מיוחדים פשוט לא התמידה לא היה לה כוח אני אהיה על זה ואפשר להגיע לאן שרוצים.
אנונימית
יש לי דפר 80 והיה לי זימון לטיס שהבנתי שלא הרבה בנות מקבלות
גם גלי צהל
קיבלתי אתמול את הציון דפר שלי וזה חמישים בא לי בכול וואי
אנונימית
שואל השאלה:
לא היה לי עוד יום המאה
רק פרופיל 97 עברית 8
אנונימית