5 תשובות
יאללה לערער
יש לי חברה שערערה
בעיקרון תקראי במתגייסים כי רוב התפקידים אפשר מ70
רק פשוט לא תקבלי מיונים לשחקים אבל תקבלי לכלל חמן (וכלל חמן זה הרבה יוצר שווה)
היי , בעיקרון את יכולה לערער אני ערערתי וקיבלתי שמונים דיברתי עם מיטב שבוע לפני והם אמרו שהציון הגבוה לוקח אבל את יכולה לגשת רק בתנאי שלא עבר חצי שנה מהצו הראשון שלך
שואל השאלה:
איך הצלחת לערער? אמרו לי שצריך לתת סיבה לערעור, מה הייתה הסיבה שלך?
שואל השאלה:
אני קצת מפחדת שאם אני אערער ואעשה מבחן חוזר אני אקבל ציון נמוך יותר מהציון ההתחלתי ואז ממש אני אדפק
אני לא יודעת אם במבחנים חוזרים הציון הוא הציון הגבוה מבין השניים או הציון של המבחן האחרון שעשית