9 תשובות
לא כזה
אני בין ה3 של טיילור, הוחמאתיי
כן לי רשום שאני ב3 אחוז של nf
ככל שזה יותר נמוך זה יותר נחשב, 0.5 זה אומר מעל 99.5 האחרים
אני בין ה1% של נתן גושן חחח
כן, זה אומר שאת שומעת את הזמר הזה יותר מ99.5% מהמאזינים

לי יצא 0.05% מהמאזינים של הביטלס
שואל השאלה:
אה ושל רביד
אנונימית
שואל השאלה:
ככל שהאחוזים יותר נמוכים ככה אני כאילו נחשבת ליותר מעריצה?
אנונימית