9 תשובות
איזה זמר?
לא כזה
אני בין ה3 של טיילור, הוחמאתיי
אני בין ה3 של טיילור, הוחמאתיי
כן לי רשום שאני ב3 אחוז של nf
ככל שזה יותר נמוך זה יותר נחשב, 0.5 זה אומר מעל 99.5 האחרים
^אה באסה
חשבתי ההפך
חשבתי ההפך
אני בין ה1% של נתן גושן חחח
כן, זה אומר שאת שומעת את הזמר הזה יותר מ99.5% מהמאזינים
לי יצא 0.05% מהמאזינים של הביטלס
לי יצא 0.05% מהמאזינים של הביטלס
שואל השאלה:
אה ושל רביד
אה ושל רביד
אנונימית
שואל השאלה:
ככל שהאחוזים יותר נמוכים ככה אני כאילו נחשבת ליותר מעריצה?
ככל שהאחוזים יותר נמוכים ככה אני כאילו נחשבת ליותר מעריצה?
אנונימית
באותו הנושא: