7 תשובות
לאדע לכל בני האדם יש עיניים יפות לדעתי
שואל השאלה:
^ זה ברור, פשוט השאלה אם כשאתה מול בן אדם ויש לו עיניים שהן יפות יותר מהרגיל זה מעלה את המשיכה כלפיו
אנונימית
כן אני לא יבחר מישהו בגלל עיניים אבל זה בונוס
לפעמים שיש למישהו עיניים יפות ממש פשוט מתעלמים משאר הפנים
דבר ראשון צבע עיניים לא הופך עיניים ליפות אלא הצורה שלהן.. ולשאלה, כן, עיניים זה הדבר שגורם לאנשים בשבילי להיות ליפים או לא.. אם יש עיניים יפות אבל כל השאר לא יפה זה עדיין יגרום לאדם להיות יפה לטעמי.. עיניים זה הכי חשוב לי..